Skip to main content

intussen ook al langs geweest in een proximus center en nog steeds niets 

@K.N-84

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Je zet wel je gsm nummer hier open bloot voor iedereen, je kan je originele post nog editeren binnen het uur na het posten ervan. 


geedit

en gegevens zijn in gevuld m.u.v. “Klantnummer” 


@K.N-84  Dit opgegeven nummer staat ‘ Identified’ is in orde.


zei mijn in de shop ook,alleen op een naam die mij totaal onbekend was😳

en ik heb nog steeds geen netwerk (op 2 toestellen geprobeerd)😕

 


technische dienst aan de lijn gehad 

uiteindelijk kwam het er op neer dat ik voor een sim swap terug naar de proximus shop moest

en het probleem blijkt (voorlopig althans) verholpen 

bedankt voor de moeite @Luc.M & @Martin 


@PX-Moderatoren

een vervolg hierop → geen netwerk en toch ging er krediet af | Proximus Forum


Dag @Beckflipje als het online niet lukt verwijzen we je naar een Shop, waar onze medewerkers dit graag voor je in orde brengen!


Reageer