intussen ook al langs geweest in een proximus center en nog steeds niets
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
NB: Je zet wel je gsm nummer hier open bloot voor iedereen, je kan je originele post nog editeren binnen het uur na het posten ervan.
geedit
en gegevens zijn in gevuld m.u.v. “Klantnummer”
zei mijn in de shop ook,alleen op een naam die mij totaal onbekend was
en ik heb nog steeds geen netwerk (op 2 toestellen geprobeerd)
technische dienst aan de lijn gehad
uiteindelijk kwam het er op neer dat ik voor een sim swap terug naar de proximus shop moest
en het probleem blijkt (voorlopig althans) verholpen
bedankt voor de moeite
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.