Skip to main content

Gisteren werd het GSM abonnement van mijn zoon, dat op naam van mijn werkgever stond, opgezegd en overgezet naar prepaid. Nu probeert hij zich te identificeren met zijn ID, maar dit lukt niet. Ik zie op het forum dat dit probleem zich al 3 jaar voordoet. Is hier ondertussen een oplossing voor?

 

@Uyttenan 

het spijt me dat het voor jullie niet lukt via de website.

Is het nog niet in orde? Via een proximus shop gaat het meestal wel snel.

met vriendelijke groeten

Tina

 


Ik ben uiteindelijk inderdaad naar een Proximus shop gegaan en zij hebben het in orde gebracht.


@Uyttenan fijn dat het in orde is!


Beste,

 

Meerdere keren geprobeerd op verschillende webbrowsers maar krijg foutmeldingen. 

Andere smartkaartlezer, inloggen met account werkt niet, kan gegevens niet achterhalen…

Hoe kan dit opgelost worden? 


Dag ​@jonam als het online niet lukt kom je best even langs in een verkooppunt. Excuses voor het ongemak!

Proximus winkel - Een Proximus Shop, verkooppunten of Partner vinden | Proximus


Reageer