Sinds mijn vriendin mijn telefoon gebruikte om eens anoniem naar iemand te bellen via de code #31#telefoonnummer lijkt het erop dat ik nu *telkens* anoniem bel (hoewel dat volgens de uitleg op de proximus website slechts éénmalig zou mogen zijn).
Hoe kan ik dit uitschakelen? Via de website of de MyProximus app lukt het mij niet: ik kan de instellingen niet vinden die op de proximus website vermeld staan. Als ik inlog op de myproximus website krijg ik de melding dat ik mijn product nog moet toevoegen, maar ook dat lukt niet… website loopt vast…
Vandaar mijn eenvoudige vraag: bestaat er ook niet gewoon een #3 code of zo om dat anoniem bellen uit te schakelen, zodat ik niet via de MyProximus app of website moet gaan?
Hoe anoniem bellen uitschakelen?
Beste antwoord door Martin
‘t zal waarschijnlijk in myproximus zijn dat het niet lukt er is ook een update van myproximus
#31# = permanent aan → permanent af via *31#
#31#te bellen nr = éénmalig aan
*31#te bellen nr = éénmalig af
dit stond vroeger op de Prox site maar vind het niet direct terug ofwel heb ik geen geduld genoeg om lang genoeg te googelen
__________________________________________________________________________________________________
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten bvb het betrokken gsm waarover je probleem gaat
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.