Skip to main content
Beantwoord

hln+


Ik kan de hln+ niet verder lezen ook al staat er dat deze gelinkt is. Bestaat er een mogelijkheid om deze te resetten en dan opnieuw te proberen. Het is echt frustrerend 

Mvg

Beste antwoord door HadewychT

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Bekijk origineel

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 21 april 2021

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 


  • Rising star
  • 21 april 2021

Het lukt nog steeds niet. Ik druk op de paarse knop met my proximus logins en krijg de melding dat het al gelinkt is en start met lezen. Als ik mij dan inlog in hln dan kan ik de artikels met het +teken niet verder lezen.

Mvg


  • Rising star
  • 21 april 2021

Hallo

Ik weet niet of u mijn reactie goed heeft ontvangen maar het lukt nog steeds niet.

HELP


  • Rising star
  • 21 april 2021
HadewychT schreef:

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Ik heb het gedaan zoals hierboven beschreven maar het lukt nog steeds niet. Krijg de melding dat het is gelinkt en start met lezen

Mvg


  • Rising star
  • 21 april 2021
HadewychT schreef:

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Het lukt nog steeds niet 


Martin
  • 21 april 2021

Tip: gewoon wachten tot de medewerker terug de draad opneemt.


  • Rising star
  • 28 april 2021

Hallo 

Het is al 6 dagen geleden en heb nog altijd geen reactie gekregen. Heb de indruk dat het van lange duur is eer het in orde komt,  als het in orde komt.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 30 april 2021

@jdgr Mijn excuses dat we niet sneller geantwoord hebben. Ik heb je profiel volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt. Kan je eens opnieuw proberen ? Indien het dan nog niet lukt zullen we HLN moeten contacteren.


  • Rising star
  • 4 mei 2021
HadewychT schreef:

@jdgr Mijn excuses dat we niet sneller geantwoord hebben. Ik heb je profiel volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt. Kan je eens opnieuw proberen ? Indien het dan nog niet lukt zullen we HLN moeten contacteren.

Heb het geprobeerd en het gaat niet. In mijn abonnement staat er bij epress dat hln actief is en als ik op de link klikt krijg ik de melding dat er een probleem is en dat ik geen toegang heb met mijn abonnement 

Mvg


  • Rising star
  • 13 mei 2021

Heb het geprobeerd en het gaat niet. In mijn abonnement staat er bij epress dat hln actief is en als ik op de link klikt krijg ik de melding dat er een probleem is en dat ik geen toegang heb met mijn abonnement 


Martin
  • 13 mei 2021

FYI: tijdens feestdagen en weekends komt hier niemand van het Proximus forumteam langs.


  • Rising star
  • 3 juni 2021
jdgr schreef:

Heb het geprobeerd en het gaat niet. In mijn abonnement staat er bij epress dat hln actief is en als ik op de link klikt krijg ik de melding dat er een probleem is en dat ik geen toegang heb met mijn abonnement 

Hallo

Tot op heden is mijn probleem met e-press niet opgelost en ik denk dat het een hopeloze zaak is omdat het nu al een maand voorbij is en nog altijd geen oplossing is.

Bedankt voor de snelle reactie 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 3 juni 2021

@jdgr Ik heb net nog eens naar je profiel gekeken. Kan je dit nogmaals proberen?


  • Rising star
  • 3 juni 2021
DaisyS schreef:

@jdgr Ik heb net nog eens naar je profiel gekeken. Kan je dit nogmaals proberen?

Nog steeds hetzelfde probleem 


  • Practitioner
  • 19 oktober 2021

Beste.

Ik heb dit forum doorgenomen. Sedert een 14 dg kan ik ook HLN+  niet meer lezen. 

Proximus app meldt dat beide gekoppeld zijn.

Welke werkwijze dien ik toe te passen.

Grt

Frank

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 19 oktober 2021

@FrankL 

ik heb je gegevens eens nagekeken, alles is correct gekoppeld.

Heb je het via deze stappen al eens opnieuw geprobeerd?

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.

1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'

2) Log in met het proximus account.

3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.

Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

 

Laat maar weten of dit lukt?

 

Groeten

Geert


  • Practitioner
  • 19 oktober 2021

Beste,

Ik kan wel inloggen, dat is gelukt, maar ik kan de artikels niet lezen. 

Hij vraagt een abonnement te nemen.

Mvg

 

Frank


  • Practitioner
  • 22 oktober 2021

Beste.

 

Is er alvooruitgang is het probleem  .

Zoals geschreven.  Inlogfen gaat, maar vraagt die om abonnement aan te maken.

Mvg

 

Frank


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 26 oktober 2021

@FrankL Bij ons staat alles correct geconfigureerd. Ik heb contact genomen met HLN zodat zij ook kunnen nakijken of alles in orde is. 


  • Practitioner
  • 26 oktober 2021

Bedankt voor reactie. Ik wacht nog even af. 

Frank


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 6 december 2021

@FrankL Is dit ondertussen in orde? Je hebt normaalgezien op 28/11 hierover een mail ontvangen van HLN. 


  • Practitioner
  • 6 december 2021

Beste Hadewyg,

 

Ja ondertussen kan ik overal terug op en lezen. 

Na herstel lukt het plots een week later  niet meer. 

Maar heb gevonden wat oorzaak is/was.

Als HLN + opendeed op chrome werkt het niet. 

Wel via de gewone microsoft edge.

Dus gewoon chrome niet meer gebruiken.  


Martin
  • 6 december 2021

of de cookies eens wissen in chrome (al gebruik ik ook wel Edge :relaxed: )


  • Apprentice
  • 12 september 2023

ik zou graag HLN activeren, maar als ik dat probeer via: 

 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.

1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'

dan kom ik hier telkens op terecht

invalid_client Server does not support this client's subject type.

 

kan je mij helpen aub


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 13 september 2023

@wim.rigole Tracht je dit in orde te brengen via een pc van je werk?


Reageer