Beantwoord

hln+

  • 21 april 2021
  • 11 reacties
  • 142 Bekeken

  • Rising star
  • 14 reacties

Ik kan de hln+ niet verder lezen ook al staat er dat deze gelinkt is. Bestaat er een mogelijkheid om deze te resetten en dan opnieuw te proberen. Het is echt frustrerend 

Mvg

icon

Beste antwoord door HadewychT 21 april 2021, 13:27

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Het lukt nog steeds niet. Ik druk op de paarse knop met my proximus logins en krijg de melding dat het al gelinkt is en start met lezen. Als ik mij dan inlog in hln dan kan ik de artikels met het +teken niet verder lezen.

Mvg

Hallo

Ik weet niet of u mijn reactie goed heeft ontvangen maar het lukt nog steeds niet.

HELP

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Ik heb het gedaan zoals hierboven beschreven maar het lukt nog steeds niet. Krijg de melding dat het is gelinkt en start met lezen

Mvg

Ik heb je instellingen hier nagekeken en dat ziet er in orde uit. Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen : 

Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.

Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN. 

Het lukt nog steeds niet 

Tip: gewoon wachten tot de medewerker terug de draad opneemt.

Hallo 

Het is al 6 dagen geleden en heb nog altijd geen reactie gekregen. Heb de indruk dat het van lange duur is eer het in orde komt,  als het in orde komt.

Reputatie 7
Badge +4

@jdgr Mijn excuses dat we niet sneller geantwoord hebben. Ik heb je profiel volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt. Kan je eens opnieuw proberen ? Indien het dan nog niet lukt zullen we HLN moeten contacteren.

@jdgr Mijn excuses dat we niet sneller geantwoord hebben. Ik heb je profiel volledig verwijderd en opnieuw aangemaakt. Kan je eens opnieuw proberen ? Indien het dan nog niet lukt zullen we HLN moeten contacteren.

Heb het geprobeerd en het gaat niet. In mijn abonnement staat er bij epress dat hln actief is en als ik op de link klikt krijg ik de melding dat er een probleem is en dat ik geen toegang heb met mijn abonnement 

Mvg

Heb het geprobeerd en het gaat niet. In mijn abonnement staat er bij epress dat hln actief is en als ik op de link klikt krijg ik de melding dat er een probleem is en dat ik geen toegang heb met mijn abonnement 

FYI: tijdens feestdagen en weekends komt hier niemand van het Proximus forumteam langs.

Reageer