Vraag

Herlading Pay&Go, maar sim-kaart was gedesactiveerd

  • 2 January 2024
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Wij waren 1 dag te laat met het herladen van onze pay & go simkaart. De kaart werd op 1/1/2023 gedesactiveerd en wij hebben deze herladen met 10€ op 2/1/2023. De herlading is gebeurd via de proximus-website en de betaling is gebeurd met de payconiq app. 
Ik weet niet of het mogelijk is om de simkaart te heractiveren. Indien niet, dan is het maar zo.
Maar de 10€ die we via de herlading (die dan niet gelukt is) kwijt zijn, zouden we toch graag terug krijgen. Hoe gaan we hiervoor te werk?
Mijn gegevens vind je bij mijn profiel.
Dankuwel

Lisette


4 reacties

uiteraard bedoel in desactivatie 1/1/2024 en herlading 2/1/2024

 

@LisetteP 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer info geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, bv in dit geval hier het Pay&Go nummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Martin , dankjewel voor je reactie. Hhet gsmnummer waarover het gaat, had ik reeds ingevuld bij mijn profielgegevens.
Beste wensen voor 2024 !

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @LisetteP de herlading werd toegevoegd, het nummer staat actief tot 09/01/2025. Kun je eens testen?

Reageer