Hallo,
Op 12 februari 2025 heb ik de S25 Ultra besteld en dankzij de promotie €149 betaald. Volgens de beloofde levertijd zou ik het toestel binnen een paar dagen ontvangen. We zijn inmiddels 25 februari, en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantendienst en zelfs een officiële klacht ingediend, maar telkens krijg ik een ander antwoord over waar mijn bestelling zich bevindt. Eerst werd mij beloofd dat alles in orde was en dat het toestel onderweg was. Vervolgens kreeg ik te horen dat Bpost vertraging had. Nu wordt er gesproken over een annulering en een terugbetaling binnen 15 werkdagen, terwijl ik gewoon mijn telefoon wil ontvangen.
Daarnaast blijf ik meldingen krijgen om mijn bestelling te voltooien, maar zodra ik dat probeer, krijg ik een foutmelding. Ik heb hiervan een screenshot doorgestuurd naar de klachtendienst, en men beloofde mij een nieuwe link te sturen. Dit is nog steeds niet gebeurd.
Vorige week werd mij door een medewerkster, Sara, verzekerd dat mijn bestelling onderweg was. Toen het toestel niet aankwam, sprak ik met een andere medewerker, Mamut, die hetzelfde beweerde. Uiteindelijk ben ik naar de winkel in Heusden gegaan, waar ik onbeschoft werd behandeld en simpelweg naar buiten werd gestuurd zonder enige hulp.
Vandaag belde de klantendienst opnieuw om te zeggen dat het nog steeds niet in orde is. Dit is onaanvaardbaar. Ik heb betaald en verwacht mijn bestelling te ontvangen. Hoe kan het dat er na twee weken nog steeds geen duidelijke oplossing is? Dit is pure desorganisatie en een gebrek aan respect voor klanten.
Ik eis dat mijn bestelling onmiddellijk wordt geleverd. Als dit niet mogelijk is, verwacht ik een concrete en snelle oplossing, niet nog eens weken wachten op een terugbetaling.
Ik hoor graag zo snel mogelijk een reactie.