Skip to main content

Beste,

betreft :

business klant nr : 611 xxxxx 65

gsm nrs : 0474 xxxx 63 en 0473 xxxx 12

btw 081xxxx792

 

vandaag zijn mijn twee gsm nrs niet meer bereikbaar en kan ik ook niet meer bellen.

Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en zij begrijpen het ook niet omdat er geen orders zijn geplaatst om deze gsm nrs af te sluiten en er ook geen openstaande facturen zijn .

Kan je me aub asap helpen ?

 

alvast bedankt,

mvg,

Gert

@gertdeleersnyder

Pas morgen komen de PX moderatoren terug online.

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag).

Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: Binnen het uur dat je uw bericht gepost hebt, kun je dit nog editeren door onderaan je bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

 


@gertdeleersnyder  Dag, ik probeer zo snel mogelijk in orde te maken. ik laat nog feedback.


@gertdeleersnyder  Best de toestellen eens herstarten en dan zou dit in orde moeten zijn.


Reageer