Van order R4WEBSHOP017370958 is de simkaart geleverd maar niet de gsm. Er is een dossier aangemaakt. Heb 399 euro betaald voor de gsm. Wanneer kan ik antwoord verwachten
dossier is in verwerking, hoe ver de terugbetaling is gevorderd kan ik niet zien, wel dat de juiste dienst de aanvraag heeft ontvangen en het nodige zo spoedig mogelijk zal doen
groeten
Tina
ik heb je bericht doorgestuurd naar mijn collega.
Je wil niet weten hoeveel fraude er gepleegd wordt… :-(
prx en jij willen allebei gerust zijn dat het geld toch ad juiste persoon wordt teruggegeven, niet? stel je voor dat …
maar ik begrijp ook je frustratie…
Het komt goed hoor.
groeten
Tina
Hallo,
Nee een ombudsdossier zegt me niks.
Daar heb ik ook geen van.
Bedankt voor het doorgeven aan uw collega's
Mvg
Ralf
Ja dat hoop ik idd ook dat er een medewerker wel deftig reageert. Ze hebben ook gezegd tegen mij dat ik niet moet bellen maar als ze telkens iets anders zeggen en beloftes niet na komen vind ik het niet gek dat ik telkens bel.
Ik eis gewoon vandaag een oplossing
Ik hoop dat we vandaag beide een oplossing hebben maar ik vrees ervoor. Maar moest jij toch meer geluk hebben hou me op de hoogte aub. Ben wel eens benieuwd als het iets ga uithalen
Dat zal ik zeker doen en ik hoop dat U vandaag ook een oplossing zal hebben.
Er loopt ook een dossier bij proximus dus die kunnen ook antwoorden.
Ik eis vandaag een oplossing en anders zal ik aangifte doen.
Dat zeiden ze ook tegen mij. Heb zelfs twee keer te horen gekregen dat de gsm zou komen. Dus of je daar op moet rekenen. Hoop het voor U Sarah.
ik heb net gebeld nogmaals naar de klantendienst mijn dossier is zelf nog aan niemand toegewezen!
Compensaties enzo daar ben ik niet op uit ik wil gewoon mijn telefoon en liefst nog deze maand. Ik wil hem zelf gaan ophalen in Proximus winkel Eeklo als jullie hem daar kunnen leggen nog deze maand. Ik ben niet moeilijk.
maar het is jammer dat jullie in het systeem zien dat de telefoon niet is geleverd door een fout bij jullie dat jullie hier niet aan tegemoet kunnen komen zonder dat er daar een dossierbeheerder opgezet word. We zijn 2 werkdagen verder… ik heb een mail waar schriftelijk van Proximus medewerker staat dat ik binnen 5 werkdagen een oplossing ga hebben. Dat verwacht ik dan ook…
Het is idd zeer jammer dat ze alles kunnen zien maar een oplossing zo lang laten aanslepen. Ze zien zowel bij U als bij mij dat de gsm betaald is maar niet geleverd. Dus kom op zeg. Licht een proximus winkel in de buurt in dat we daar de gsm kunnen halen en probleem is opgelost. En dan kunnen ze achteraf uit zoeken wat er is misgegaan.
Dat vind ik ook. Vind niet dat de klant de dupe moet zijn omdat zij een fout intern moeten uitzoeken. Met gewoon gsm’s in de winkels te laten leggen in onze buurt is het opgelost.
Gsm was nog niet geleverd en gsm nummer heb ik nu ook laten annuleren.
Maar ik ga geen 10 werkdagen wachten op mijn geld. Dan zal ik stappen ondernemen.
Het spijt me dat dit zo gelopen is.
Ik geef je melding door en we voeren de terugbetaling zo spoedig mogelijk uit.
groeten
Tina
is er ondertussen over mij al iets meer bekend? Ik zou toch graag men gsm deze week hebben
het spijt me, dossier is nog in behandeling:
verbetering order zal moeten ingegeven worden om je toestel te laten versturen…
colleg’s doen hun best dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor de vertraging
Groeten
tina
is het ondertussen al toegewezen aan iemand?
dit kan nu toch geen 2 weken duren.
ja er is een dossierbeheerder
k heb gevraagd voor snellere behandeling
groetjes
Tina
procedure voor terugbetaling is aangevraagd
Je klacht via Testaankoop is in behandeling, dus alle correspondentie verloopt via die klacht en de dossierbeheerder doet het nodige.
dit wordt door verschillende diensten opgevolgd/uitgevoerd dus is niet van vandaag op morgen uitgevoerd
maar t komt in orde
groeten
Tina
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.