Vraag

gsm niet ontvangen


Van order R4WEBSHOP017370958 is de simkaart geleverd maar niet de gsm. Er is een dossier aangemaakt. Heb 399 euro betaald voor de gsm. Wanneer kan ik antwoord verwachten 


45 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@SarahV92  Voor jou heb ik navraag gedaan bij de logistieke dienst. vanzodra antwoord, laat ik het je geworden. 

@SarahV92 laten we hopen dat ze dat bij proximus ook een oplossing vinden en ze dan maar achteraf uitzoeken wat er is mis gegaan bij de bestelling en leveringen. Laten we gewoon bij de feiten blijven dat er 2 mensen zijn die betaald hebben voor een gsm die niet is geleverd. Genoeg voor een onderzoek maar nadat wij het hebben ontvangen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@paulinaz  Ik heb je topic bij in je lopend dossier gezet. De beheerder neemt contact met u op

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

dossier is in verwerking, hoe ver de terugbetaling is gevorderd kan ik niet zien, wel dat de juiste dienst de aanvraag heeft ontvangen en het nodige zo spoedig mogelijk zal doen

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

ik heb je bericht doorgestuurd naar mijn collega.

Je wil niet weten hoeveel fraude er gepleegd wordt…  :-( 

prx en jij willen allebei gerust zijn dat het geld toch ad juiste persoon wordt teruggegeven, niet? stel je voor dat … 

maar ik begrijp ook je frustratie… 

Het komt goed hoor.

groeten

Tina

 

Hallo,

Nee een ombudsdossier zegt me niks.

Daar heb ik ook geen van.

Bedankt voor het doorgeven aan uw collega's 

Mvg

Ralf

Ja dat hoop ik idd ook dat er een medewerker wel deftig reageert. Ze hebben ook gezegd tegen mij dat ik niet moet bellen maar als ze telkens iets anders zeggen en beloftes niet na komen vind ik het niet gek dat ik telkens bel.

Ik eis gewoon vandaag een oplossing

Ik hoop dat we vandaag beide een oplossing hebben maar ik vrees ervoor. Maar moest jij toch meer geluk hebben hou me op de hoogte aub. Ben wel eens benieuwd als het iets ga uithalen 

Dat zal ik zeker doen en ik hoop dat U vandaag ook een oplossing zal hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje  Goeiemorgen, Ik zie dat jou  dossier loopt via Test Aankoop, langs deze weg zul je ook antwoord krijgen op je vragen.

@Luc.M 

Er loopt ook een dossier bij proximus dus die kunnen ook antwoorden.

Ik eis vandaag een oplossing en anders zal ik aangifte doen.

@Luc.M wat is u antwoord dan bij mij? Als hij moet wachten op antwoord van test aankoop. En Ikke? Op een Mirakel?

Dat zeiden ze ook tegen mij. Heb zelfs twee keer te horen gekregen dat de gsm zou komen. Dus of je daar op moet rekenen. Hoop het voor U Sarah.

@Luc.M 

ik heb net gebeld nogmaals naar de klantendienst mijn dossier is zelf nog aan niemand toegewezen! 
Compensaties enzo daar ben ik niet op uit ik wil gewoon mijn telefoon en liefst nog deze maand. Ik wil hem zelf gaan ophalen in Proximus winkel Eeklo als jullie hem daar kunnen leggen nog deze maand. Ik ben niet moeilijk. 
 

maar het is jammer dat jullie in het systeem zien dat de telefoon niet is geleverd door een fout bij jullie dat jullie hier niet aan tegemoet kunnen komen zonder dat er daar een dossierbeheerder opgezet word. We zijn 2 werkdagen verder… ik heb een mail waar schriftelijk van Proximus medewerker staat dat ik binnen 5 werkdagen een oplossing ga hebben. Dat verwacht ik dan ook…

 

@Ralfje jij heb tenminste zo een antwoord gehad bij mij is zelf dat ik niet kan weten wanneer ik m’n telefoon in m’n bezit ga hebben. 

@SarahV92 maar dat zijn antwoorden waar ook niks van klopte die ik kreeg. Niemand kon me vertellen wat is misgegaan. Enkel konden ze zien dat deze wel besteld en betaald was maar niet geleverd. En nu zeggen ze je klacht loopt via testaankoop dus daar moet je op wachten. Er liep eerst een klacht via proximus maar een zeer niet capabele medewerker zei telkens iets anders. Dus was ik genoodzaakt testaankoop in te schakelen. Maar verwacht nog steeds een oplossing via proximus. Er is mij zwart op wit gegarandeerd dat ik uiterlijk 24 maart de gsm zou hebben dus daar houdt ik ze ook aan. Dat ze dan maar regelen dat ik die vandaag kan ophalen bij proximus winkel hier in de buurt. Zou ik eens moeten proberen als hun iets nodig hebben van mij om een antwoord te sturen met 10 werkdagen wachten. Dan sluiten ze mij af.

 

Het is idd zeer jammer dat ze alles kunnen zien maar een oplossing zo lang laten aanslepen. Ze zien zowel bij U als bij mij dat de gsm betaald is maar niet geleverd. Dus kom op zeg. Licht een proximus winkel in de buurt in dat we daar de gsm kunnen halen en probleem is opgelost. En dan kunnen ze achteraf uit zoeken wat er is misgegaan.

Dat vind ik ook. Vind niet dat de klant de dupe moet zijn omdat zij een fout intern moeten uitzoeken. Met gewoon gsm’s in de winkels te laten leggen in onze buurt is het opgelost. 
 

@Luc.M heb alles laten annuleren. Wanneer ontvang ik het geld terug wat ik betaald heb bij de originele bestelling. 399 euro.

Gsm was nog niet geleverd en gsm nummer heb ik nu ook laten annuleren.

@Luc.M er is een dossier geopend met nummer 52321262. Een collega zou dit behandelen en me binnen 5 tot 10 werkdagen iets laten weten over de terug betaling. 

Maar ik ga geen 10 werkdagen wachten op mijn geld. Dan zal ik stappen ondernemen. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

Het spijt me dat dit zo gelopen is.

Ik geef je melding door en we voeren de terugbetaling zo spoedig mogelijk uit.

groeten

Tina

 

@tina.b @Luc.M 

 

is er ondertussen over mij al iets meer bekend? Ik zou toch graag men gsm deze week hebben

Reputatie 7
Badge +3

@SarahV92 

het spijt me, dossier is nog in behandeling:

verbetering order zal moeten ingegeven worden om je toestel te laten versturen… 

colleg’s doen hun best dit zo spoedig mogelijk op te lossen.  Excuses voor de vertraging

Groeten

tina

@tina.b 

is het ondertussen al toegewezen aan iemand? 
 

dit kan nu toch geen 2 weken duren. 

Reputatie 7
Badge +3

@SarahV92 

ja er is een dossierbeheerder

k heb gevraagd voor snellere behandeling

groetjes

Tina

@tina.b laten we hopen dat het snel gebeurt dan. Mijn gsm abonnement zou ook geannuleerd worden. Is det inmiddels gebeurd. Dus zowel de simkaart als de gsm? Hoop dat ik snel de 399 euro dan terug heb die ik heb betaald bij de bestelling.

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

procedure voor terugbetaling is aangevraagd

Je klacht via Testaankoop is in behandeling, dus alle correspondentie verloopt via die klacht en de dossierbeheerder doet het nodige. 

dit wordt door verschillende diensten opgevolgd/uitgevoerd dus is niet van vandaag op morgen uitgevoerd

maar t komt in orde

groeten

Tina

Reageer