Vraag

gsm niet ontvangen



Toon eerste bericht

45 reacties

@tina.b prima. 

Alleen snap ik niet dat de klacht via testaankoop nog loopt aangezien ik alles heb herroepen.

Ik vind het wel niet kunnen dat het zo'n gedoe is om geld dat je online hebt betaald bij een bestelling terug te krijgen. En vooral niet dat je er zo lang op moet wachten. Dus hoop dat ik binnen een paar dagen geld terug heb want heb het ook meteen betaald. Zo moeilijk kan het niet zijn als alles is geannuleerd om iemand zijn geld terug te storten. Ik wil mijn geld gewoon deze week nog terug hebben.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

aangezien de testaankoop klacht werd ingediend, moeten we ze laten behandelen (en mogen we ze niet zomaar afsluiten), ook al is alles al herroepen.

k heb gezien dat je terugbetaling door achterliggende dienst aangevraagd is… de dossierbeheerder volgt nu op dat alles (ook het opzeggen van het nr) zal gebeuren.

groeten

Tina

@tina.b ok dan hoop ik dat ik snel mijn geld terug heb en alles opgezegd is. Hoop snel te horen dat de terugbetaling onderweg is.

@tina.b Is de terugbetaling al verwerkt die door de achterliggende dienst was aangevraagd? Want het is maar een kwestie van bankrekening invullen en terug storten.

Het is mijn geld wat ik ook meteen heb betaald dus zou het graag deze week nog terug hebben.

Op 15/07 heb ik een nieuwe gsm besteld in een proximus winkel in Kortrijk. De bestelling werd betaald maar toen ik mijn bestelling wil vervolledigen komt er interne fout en ik kan niet verder gaan dus tot nu toe geen gsm ontvangen. Ik probeerde vanaf 17/07 dit in orde brengen. Chatten mailen bellen maar geen enkele oplossing. Altijd zeggen ze iets anders.

Ik wil gewoon vandaag een oplossing.

 

@tina.b dat hoop ik dan toch ook dat het zo snel mogelijk gebeurd.

Vooral omdat het niet zo ingewikkeld is maar gewoon een betaling terug storten wat de klant betaald heeft. Maar goed zal wel aan mij liggen maar snap niet dat het over al die afdelingen moet gaan voordat iemand mijn geld kan terug betalen.

@tina.b en dan krijg ik nu te horen dat er eerst een fraude onderzoek loopt en zodra de uitkomst daarvan bekend is komen ze met een passende oplossing. Hoezo passende oplossing? Geld terug is enigste oplossing.

Mss kan U Erik van id881752@proximus.com laten weten dat ik hem net een paar mails heb gestuurd waaronder een selfie met mijn idkaart, bankkaart en klevers van de mutualiteit. Dan kan hij dat snel afronden. Afspraak op politie bureel zal ik ook maken. Ben echt woest

@tina.b ik snap het ook zeker maar het is niet leuk.

Ik neem aan dat het emailadres id881752@proximus.com wel echt een adres van proximus is.

Daar heb ik namelijk alles naar door gestuurd.

 

Mvg

Ralf

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

klopt , dit is het mailadres van een collega en ik heb alles doorgestuurd naar hem.

De collega van het Testaankoop dossier heb ik ook verwittigd.

Moet ik ook kijken naar een ombudsdossier? niet dat er zo veel mensen mee bezig zijn, dat het helemaal in de soep gaat draaien… :-(

groeten

Tina

@tina.b nog steeds niks ontvangen van Erik van id881752@proximus.com. Ik ga niet eeuwig geduldig wachten. Ik wil vandaag mijn eigen betaalde geld terug en anders kom ik het echt zelf halen.

Ben er nu klaar mee.

Waarom zeggen jullie nu dat het wachten is op testaankoop. Zie screenshots. Ik wil mijn geld terug en anders kom ik het halen. @tina.b 

@Luc.M bedankt. ik hoop voor de snelle oplossing….

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers vlug aan de slag zouden kunnen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ik heb juist hetzelfde probleem. Maandag telefoon besteld, ging woensdag geleverd worden. Enkel de Sim is geleverd. Dossier opgemaakt maar niks over gehoord. Smijten met compensaties terwijl ik enkel en alleen maar mijn telefoon wil waarvoor ik betaald heb.

Eerst zijn ze heel vriendelijk hoor maar naar mate je doorspreekt worden de medewerkers echt bot. Alsmaar zeggen dat het geleverd was terwijl bij B-post staat dat het pakket dat geleverd is (de simkaart) 6 gram bedraagt. Dus das niet echt het gewicht van een telefoon. En dan is het dat je maar moet afwachten… 

maar er is niemand die de telefoon gewoon kan opsturen zoals het hoort of in een winkel kan laten klaar leggen. Vind het allemaal maar vage uitleg!

 

Als nieuwe klant moet ik zeggen echt chapeau om zo met je klanten om te gaan Proximus!

Hallo Sarah,

Bij mij is dit dus ook aan de hand. Gsm besteld, online betaald. Woensdag pakket ontvangen maar daar zat dus geen gsm in enkel simkaart. Bestelling woog hier 220 gram volgens bpost en idd als ik de doos met simkaart woog 220 gram. Dus ook daar kon geen gsm bij zitten. Stond ook niet op de leverbon erbij. Mailen mailen mailen maar geen enkele oplossing. Telkens zeggen ze iets anders. Ze hebben erkend dat de gsm is betaald maar niet is geleverd. Maar telkens zegt iemand iets anders. Waardeloos. Wil gewoon de door mij betaalde gsm. Afhalen of per post. Schande proximus

Hier ook op leverbon ook niks over een gsm. Erkend dat het betaald is, fout in het systeem zeiden ze mij waaruit ze kunnen zien dat de gsm niet is geleverd. En daarmee maken ze een dossier op en hupla klaar zeggen ze. En duidelijke antwoorden krijg je er toch niet van. Is echt verschrikkelijk. 
Als ze dit allemaal kunnen zien dan kunnen ze toch wel gewoon een nieuwe opsturen of klaarleggen het staat klaar en duidelijk in ons dossier!! 

Ja idd zo is dat hier dus ook. Alles was zichtbaar ze konden het in hun systeem zien. Maar een oplossing hebben ze niet. Dat ze gewoon ervoor zorgen dat de gsm kan worden opgehaald of per direct met de post komt. Want hebben er ook voor betaald. Een schande en vooral dat ze zeggen kan tot 10 werkdagen duren voordat uw dossier wordt behandeld. Nou dan hebben ze toch de verkeerde voor zich als ze denken dat ik 19 werkdagen ga wachten. 

Ik ga hier ook niet gewoon afwachten. Bij mij hebben ze gemaild dat ik binnen 5, werkdagen een oplossing ging hebben. Awel ik ben benieuwd. Zo niet gooi ik hier TestAankoop op voor alles uit te vogelen. Dan zal er wel ineens een oplossing zijn. Let maar op. 
 

want slim is het wel je heb 14 dagen herroepingsrecht maar tegen dat we ooit iets gaan gehad hebben is het al verstreken ook. 
 

vind het allemaal totaal niet oké wat er gebeurd. Ik was van plan om alles naar Proximus over te brengen van een andere provider maar na zo behandeld te worden zal dit niet snel gebeuren

Nee gelijk heeft u. Hier zeiden ze gisteren 10 werkdagen kan het duren. Bij opvolging zag ik nu wel een nieuwe order staan met pakket waar de telefoon in zou moeten zitten maar daar konden zij me niet meer over vertellen. Ook papieren gehad met wijziging waarin staat dat door een administratief probleem de order niet meteen kon worden uitgevoerd. Al met al een schande hoe ze met klanten omgaan.

Ik heb via testaankoop al een klacht neergelegd. Want de manier waarop ze dit afhandelen is schandalig. Ik hoop ook dat U snel een oplossing gaat hebben. Mij hebben ze al 3 tijden beloofd waarop de gsm zou toekomen maar geen gsm gezien. 

Het is beneden alle peil hoe dit wordt opgepakt door proximus.

Die papieren heb ik zelf niet gehad. Bij mij veranderd er niks. Enkel toen ik gisteren belde nogmaals voor meer uitleg kreeg ik de botte uitleg dat ze ermee bezig zijn en dat ik niet moet bellen want dat ze niks kunnen doen voor me.

hopelijk reageert er nu wel een medewerker deftig op deze conversatie en met een duidelijke oplossing

Reageer