Vraag

gsm niet ontvangen


Van order R4WEBSHOP017370958 is de simkaart geleverd maar niet de gsm. Er is een dossier aangemaakt. Heb 399 euro betaald voor de gsm. Wanneer kan ik antwoord verwachten 


45 reacties

@tina.b 

is het ondertussen al toegewezen aan iemand? 
 

dit kan nu toch geen 2 weken duren. 

Reputatie 7
Badge +3

@SarahV92 

ja er is een dossierbeheerder

k heb gevraagd voor snellere behandeling

groetjes

Tina

@tina.b laten we hopen dat het snel gebeurt dan. Mijn gsm abonnement zou ook geannuleerd worden. Is det inmiddels gebeurd. Dus zowel de simkaart als de gsm? Hoop dat ik snel de 399 euro dan terug heb die ik heb betaald bij de bestelling.

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

procedure voor terugbetaling is aangevraagd

Je klacht via Testaankoop is in behandeling, dus alle correspondentie verloopt via die klacht en de dossierbeheerder doet het nodige. 

dit wordt door verschillende diensten opgevolgd/uitgevoerd dus is niet van vandaag op morgen uitgevoerd

maar t komt in orde

groeten

Tina

@tina.b prima. 

Alleen snap ik niet dat de klacht via testaankoop nog loopt aangezien ik alles heb herroepen.

Ik vind het wel niet kunnen dat het zo'n gedoe is om geld dat je online hebt betaald bij een bestelling terug te krijgen. En vooral niet dat je er zo lang op moet wachten. Dus hoop dat ik binnen een paar dagen geld terug heb want heb het ook meteen betaald. Zo moeilijk kan het niet zijn als alles is geannuleerd om iemand zijn geld terug te storten. Ik wil mijn geld gewoon deze week nog terug hebben.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

aangezien de testaankoop klacht werd ingediend, moeten we ze laten behandelen (en mogen we ze niet zomaar afsluiten), ook al is alles al herroepen.

k heb gezien dat je terugbetaling door achterliggende dienst aangevraagd is… de dossierbeheerder volgt nu op dat alles (ook het opzeggen van het nr) zal gebeuren.

groeten

Tina

@tina.b ok dan hoop ik dat ik snel mijn geld terug heb en alles opgezegd is. Hoop snel te horen dat de terugbetaling onderweg is.

@tina.b Is de terugbetaling al verwerkt die door de achterliggende dienst was aangevraagd? Want het is maar een kwestie van bankrekening invullen en terug storten.

Het is mijn geld wat ik ook meteen heb betaald dus zou het graag deze week nog terug hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

dossier is in verwerking, hoe ver de terugbetaling is gevorderd kan ik niet zien, wel dat de juiste dienst de aanvraag heeft ontvangen en het nodige zo spoedig mogelijk zal doen

groeten

Tina

@tina.b dat hoop ik dan toch ook dat het zo snel mogelijk gebeurd.

Vooral omdat het niet zo ingewikkeld is maar gewoon een betaling terug storten wat de klant betaald heeft. Maar goed zal wel aan mij liggen maar snap niet dat het over al die afdelingen moet gaan voordat iemand mijn geld kan terug betalen.

@tina.b en dan krijg ik nu te horen dat er eerst een fraude onderzoek loopt en zodra de uitkomst daarvan bekend is komen ze met een passende oplossing. Hoezo passende oplossing? Geld terug is enigste oplossing.

Mss kan U Erik van id881752@proximus.com laten weten dat ik hem net een paar mails heb gestuurd waaronder een selfie met mijn idkaart, bankkaart en klevers van de mutualiteit. Dan kan hij dat snel afronden. Afspraak op politie bureel zal ik ook maken. Ben echt woest

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

ik heb je bericht doorgestuurd naar mijn collega.

Je wil niet weten hoeveel fraude er gepleegd wordt…  :-( 

prx en jij willen allebei gerust zijn dat het geld toch ad juiste persoon wordt teruggegeven, niet? stel je voor dat … 

maar ik begrijp ook je frustratie… 

Het komt goed hoor.

groeten

Tina

 

@tina.b ik snap het ook zeker maar het is niet leuk.

Ik neem aan dat het emailadres id881752@proximus.com wel echt een adres van proximus is.

Daar heb ik namelijk alles naar door gestuurd.

 

Mvg

Ralf

Reputatie 7
Badge +3

@Ralfje 

klopt , dit is het mailadres van een collega en ik heb alles doorgestuurd naar hem.

De collega van het Testaankoop dossier heb ik ook verwittigd.

Moet ik ook kijken naar een ombudsdossier? niet dat er zo veel mensen mee bezig zijn, dat het helemaal in de soep gaat draaien… :-(

groeten

Tina

Hallo,

Nee een ombudsdossier zegt me niks.

Daar heb ik ook geen van.

Bedankt voor het doorgeven aan uw collega's 

Mvg

Ralf

@tina.b nog steeds niks ontvangen van Erik van id881752@proximus.com. Ik ga niet eeuwig geduldig wachten. Ik wil vandaag mijn eigen betaalde geld terug en anders kom ik het echt zelf halen.

Ben er nu klaar mee.

Waarom zeggen jullie nu dat het wachten is op testaankoop. Zie screenshots. Ik wil mijn geld terug en anders kom ik het halen. @tina.b 

Op 15/07 heb ik een nieuwe gsm besteld in een proximus winkel in Kortrijk. De bestelling werd betaald maar toen ik mijn bestelling wil vervolledigen komt er interne fout en ik kan niet verder gaan dus tot nu toe geen gsm ontvangen. Ik probeerde vanaf 17/07 dit in orde brengen. Chatten mailen bellen maar geen enkele oplossing. Altijd zeggen ze iets anders.

Ik wil gewoon vandaag een oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +3

@paulinaz  Ik heb je topic bij in je lopend dossier gezet. De beheerder neemt contact met u op

@Luc.M bedankt. ik hoop voor de snelle oplossing….

Reageer