Skip to main content
Vraag

gsm hersteld en geleverd

• January 26, 2026
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Beste

Ik heb mijn smartphone binnengebracht voor herstel binnen garantie in proximus wijnegem shopping.

Deze is hersteld en zou ontvangen zijn door hen heeft ctdi telefonisch bevestigd.

Ik ben ernaar toe gegaan, 80 km heen en terug rijden door vriesweer en files.

Proximus wijnegem shopping checkt dan 1 doos en zegt dan nog niet aangekomen ctdi vergist zich ze werken met meerdere leveranciers... zonder de computer te checken of wat dan ook. Deze zegt dan smartphone is nog niet aangekomen probeer morgen maar opnieuw of overmorgen. 80 km heen en terug, door files en vriesweer.

Probleem is ik heb een bepaalde stoornis als ctdi meermaals telefonisch bevestigd en het staat ook op de tracking dat deze in wijnegem shopping proximus is aangekomen. Dan krijg ik argwaan en geloof ik hem niet. 

Bij deze waar is mijn telefoon? en als ctdi zeggen dat deze daar ligt en de persoon besluit maar 1 doosje te checken in 1 kastje en de computer niet, magazijn niet, vrachtnummer niet dan denk ik dat deze persoon Misschien met mijn voeten speelt. Ik kan toch niet zomaar 80 km heen en terug gestuurd worden voor niks? Wie gaat dat verlies recupereren. De persoon heeft niks gecheckt 1 doosje in 1 kast niet eens computer of magazijn.

2 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 27, 2026

@Ouchanj  Wij doen navraag en laten je nog feedback.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 27, 2026

@Ouchanj 

Men heeft ons laten weten dat het toestel sinds 23/01 gerepareerd is. Na een laatste cosmetische controle werd het toestel door CTDI op 26/01 teruggestuurd naar de shop in Wijnegem via verzending 8431xxx98.
Daarnaast werd ons meegedeeld dat u slechts één keer contact hebt opgenomen met CTDI.

Graag wil ik er ook op wijzen dat de klant zowel per e-mail als via sms op de hoogte wordt gehouden van de voortgang van de herstelling van zijn toestel. De klant ontvangt bovendien een trackinglink waarmee hij de verschillende stappen van de reparatie kan opvolgen.
Wanneer het toestel in de shop wordt geleverd en de medewerker het zegel scant, ontvangt de klant opnieuw een e-mail en sms ter bevestiging dat het toestel beschikbaar is en kan worden opgehaald. Dit zal vandaag gebeuren zodra DPD de levering heeft uitgevoerd en de verzegeling in de winkel wordt gescand.