Ik heb al voorheen gereclameerd dat jullie zonodig mijn GSM nummer moesten hebben om in te loggen, zoals op dit forum hier. Jullie smoezen dat dat vanwege veiligheid is voor mijn account ben ik zat.
Enkel 6 mensen hebben mijn GSM nummer. + jullie en Paypal..
Ik kreeg gisteren een telefoon op mijn GSM vanuit Frankrijk, Ik ken nieuman die in Frankrijk woont, en niemand van de 6 mensen die mijn GSM nummer hebben, hebben een Frans nummer.
Dus hebben ze dat telefoonnummer of via PayPal of via Proximus.
PayPAl geloof ik echt niet, aangezien dat het om geld transfers gaat, en die zouden mij stante pede hebben verwittigd indien ze gehackt zouden zijn geweest.
In proximus daarentegen heb ik 0 procent vertrouwen. Wat kunnen jullie mij vertellen om mij te vertellen dat jullie niet gehakt zijn geweest? En op een manier dat ik jullie ook nog geloof?
Mijn GSM nummer is niet op het internet te vinden aangezien ik het nooit gebruik vanwege diezelfde reden waarom ik er jullie nu van verdenk om gehackt te zijn zonder mij te verwittigen.
Of hebben jullie een andere verklaring waarom ik een telefoon krijg op een GSM nummer dat maar bij enkele (6) mensen bekend is? + PayPal + Proximus