Skip to main content
Vraag

Grote kosten voor extra data.

• August 13, 2026
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Door een stommiteit bleef mijn telefoon data downloaden. Dit is echter een meerkost van 60€. Ik vind deze prijs schandalig. Kijk eens bij de concurrentie!

€ 0,001 per MB (wat neerkomt op € 1,00 per GB).  bij  Mobile Vikings.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • August 14, 2026

@Evarist_01 ik heb u als commerciële geste een credit nota gemaakt van 59.99 euro.

Gr, Elke

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • August 14, 2026

Dag Elke, bedankt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • August 17, 2026

Ik kreeg een gecorrigeerde factuur met het verzoek deze te betalen. Gaat dit niet via domiciliëring?

Wendy B
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • August 17, 2026

@Evarist_01 

Je oorspronkelijke aanrekening werd verzonden op 08/08/2026. Elke heeft de rechtzetting op 14/08/2026 aangemaakt.
De facturatie heeft op 15/08/2026 een standaardmelding uitgestuurd met hierin  het gecorrigeerde bedrag en hoe je
makkelijk kan betalen. 

Dit soort berichten wordt altijd verzonden en houdt geen rekening met het feit of iemand een domiciliëring heeft of niet. 
Het helpt klanten er enkel aan herinneren dat er een correctie is gebeurd en wat het nieuwe bedrag is.

Maar wanneer je echter een domiciliëring hebt, dan zullen wij automatisch het gecorrigeerde bedrag aanbieden aan de bank
indien de datum nog ver genoeg in de toekomst ligt. Ik zie dat jouw aanrekening eerst tegen de 27e moet betaald worden, dus
wij zullen automatisch het gecorrigeerde bedrag aanbieden.

Je moet dit dus niet manueel betalen.

Groetjes

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • August 18, 2026

Dag Wendy, prima! Ik sta voor mezelf op correcte betalingen!

En dank u voor uw antwoord.