Skip to main content

Sinds ongeveer 1 week ( sinds dinsdag 29 april 2025) heb ik in de industriezone  in Wijnegem geen mobiel internet meer.  Simon de heuvellaan en zone er rond. Hoe is dit mogelijk? Verstedelijkt gebied en zone met enkele grote bedrijven. Altijd E of 3G die niet eens werkt. Alle collega’s met proximus abonnement hebben hetzelfde probleem enkel 1 persoon met bedrijfsabonnement heeft WEL verbinding. Soms valt de gewone gsm verbinding ook uit en komt enkel het satelliet symbool op de telefoon. Echt niet normaal. Heel de dag niet bereikbaar zijn door proximus.  Collega’s met andere providers die niet op het proximus netwerk zitten hebben geen probleem. Customer service gemailed en geen antwoord ontvangen. Collega’s hebben proximus al gebeld. Geen resultaat. Ervoor wel goede 5G verbinding. 

in afwachting van een reactie van een PX moderator morgen:

kan je ondertussen mss hier terug vinden of PX eventueel werken uitvoert in verband met de modernisering van hun mobiel netwerk
→ Modernisering van het mobiele netwerk | Kaart met impact Proximus 

Alles weten over de werken aan onze mobiel netwerk | Proximus


Het is idd echt rampzalig in wijnegem industriezone! Van vol 5g naar helemaal niets meer zelf geen edge, dan 4-5keer vliegtuigmodus en plots terug vol 5g om dan enkele minuten later het zelfde. Iedereen die op de proximus netwerk zit heeft hier last van. 


@ franske 

@OlliFtws 

 

Dit is momenteel in onderzoek, hiervoor hebben we ticket WO1436939 opgemaakt.

We houden je op de hoogte.

 

Geert


Sinds gisteren namiddag hebben we terug 4G in de industriezone. 


Reageer