Skip to main content

sinds enkele dagen geen sms meer na voicemail

uren gebeld met AI (verschrikkelijk/dom..) dan toch een medewerker aan de lijn - drie doorschakelingen

voicemail box verwijderd/terug aangemaakt - nieuwe instellingen

nog steeds hetzelfde probleem - ticket aangemaakt

laat je sum kaart veranderen (???)

dan krijg je een sms met een link  naar een pagina voor opvolging = blanco pagina met enkel een proximus footer

in myproximus opvolgen = geen tickets

terug gebeld : nieuwe sms met link voor opvolging = blanco pagina

zo houden ze de klant uren bezig - zonder oplossing

maandag proberen sim kaart te verwisselen, alhoewel met grote twijfels

waarom deze sms met geen info - waarom geen opvolging mogelijk ??   veel vragen geen antwoord

en je AI : die heeft nog veel training nodig - stuurt me steeds een sms hoe de welkomboodschap aan te passen

en de medewerker : vraagt mijn naam en allerhande info en vraagt mijn nummer (dat ze zien en al gevraagd hebben) - dan vraagt ze nogmaals de drie laatste cijfers van nr en ik geef het nr terug door - dat is niet wat ik vroeg - is het voor het nummer dat eindigt op 29 - ook niet echt klantvriendelijk

we zullen zien na vervanging simkaart en misschien weer uren telefoongesprekken

Guy

In afwachting van een reactie/hulp van een Proximus medewerker (moderator) overmorgen:

mss kan je eens proberen van die uit te zetten en terug aan te zetten (NB: voor een Pay&Go kan je dit niet zelf doen).

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Bedankt voor t antwoord. De medewerker heeft de voicemail al ge-deactiveerd en activeerd

De sms melding kan je niet afzetten, dat is per default aan

Guy

@guy_przytula Als je naar 1969 belt kan je de instelling van je voicemail zelf aanpassen.

Natuurlijk al 10 keer gedaan maar sms na voicemail kan je niet op of afzetten, standard aan

@DaisyS 

Zoals door de auteur reeds bij herhaling gemeld werd is voor sms vanuit voice mail voor GSM altijd actief 

Visual Voicemail en Voicemail van je gsm | Proximus

Wanneer iemand een bericht heeft ingesproken op je voicemail, ontvang je altijd een sms (gratis) met het aantal ontvangen berichten en het telefoonnummer van de persoon (indien beschikbaar) die het laatste bericht heeft ingesproken.

Blijkbaar is dit om reden X of Y op het nr GSM X van de auteur niet (meer) het geval

=

ofwel is er een probleem Proximus (voice mail verzending)

ofwel is er een probleem op niveau van het toestel van de auteur zelf (ontvangst, nummer afzender geblokkeerd om reden A of B)

naar proximus winkel geweest

eerst sim kaart vervangen - zelfde probleem

bij nadere controle bleek het nr van de voicemail geblokkeerd te zijn

dus opgelost

Guy