sinds enkele dagen geen sms meer na voicemail
uren gebeld met AI (verschrikkelijk/dom..) dan toch een medewerker aan de lijn - drie doorschakelingen
voicemail box verwijderd/terug aangemaakt - nieuwe instellingen
nog steeds hetzelfde probleem - ticket aangemaakt
laat je sum kaart veranderen (???)
dan krijg je een sms met een link naar een pagina voor opvolging = blanco pagina met enkel een proximus footer
in myproximus opvolgen = geen tickets
terug gebeld : nieuwe sms met link voor opvolging = blanco pagina
zo houden ze de klant uren bezig - zonder oplossing
maandag proberen sim kaart te verwisselen, alhoewel met grote twijfels
waarom deze sms met geen info - waarom geen opvolging mogelijk ?? veel vragen geen antwoord
en je AI : die heeft nog veel training nodig - stuurt me steeds een sms hoe de welkomboodschap aan te passen
en de medewerker : vraagt mijn naam en allerhande info en vraagt mijn nummer (dat ze zien en al gevraagd hebben) - dan vraagt ze nogmaals de drie laatste cijfers van nr en ik geef het nr terug door - dat is niet wat ik vroeg - is het voor het nummer dat eindigt op 29 - ook niet echt klantvriendelijk
we zullen zien na vervanging simkaart en misschien weer uren telefoongesprekken
Guy