Skip to main content
Vraag

Geen orderbevestiging

  • November 24, 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Ik bestelde om 20.04 uur een nieuwe smartphone en abonnement voor mij. Om 20.10 uur voor mijn partner. Jammer genoeg kreeg ik enkel voor mijn aankoop een orderbevestiging, voor die van mijn partner niet… het geld ging wel tweemaal van mijn rekening.

3 reacties

Martin
  • November 24, 2025

@CVB 

Omdat de PX-moderatoren morgen dit beter/vlotter zouden kunnen verder natrekken, vul je hiervoor dan best zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
In het veld "Ticket" kun je nog meer specifieke/privé-informatie vermelden die belangrijk is i.v.m. je probleem.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 25, 2025

Dag ​@CVB soms zit er wat vertraging op de mails, heb je deze intussen ontvangen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 25, 2025

Hoi! Jammer genoeg nog niet…


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 25, 2025

@CVB Ik keek het even na: de tweede bestelling zal manueel ingevoerd worden wanneer de eerste afgewerkt is, die bevestigingsmail volgt dus later.