Skip to main content
Vraag

Geen oproepgeschiedenis.

• January 15, 2026
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Op 30.09.25 heb ik volgende topic geopend.

“Sedert meerdere weken werkt de oproep- en herlaadgeschiedenis van My Proximus niet meer voor mijn gsm. Blijkbaar zou deze dienst afgeschaft zijn voor pay en go klanten. 25 jaar al gebruik ik deze dienst, weliswaar af en toe met problemen, maar nu zou het definitief afgeschaft zijn. Mooi verjaardagscadeau.”

Daarop is er veel over en weer gecommuniceerd, maar niets opgelost. De oefening met de “shaker” heb ik al talloze keren gedaan zonder resultaat. Op 23.11.25 is het laatste bericht verstuurd. Ik vermoed dat iemand de topic heeft afgesloten. Kan iemand de draad terug opnemen aub ?

5 reacties

Martin
  • January 15, 2026

@ldb01  Ik zit met het zelfde probleem in mijn proximus+ app kan ik het “gebruik“  (verbruik) van mijn Pay & Go niet zien. Heb al verschillende malen door schudden gemeld en krijg ook verschillende malen dat het opgelost is, maar dat is niet opgelost dus!

Op 30.09.25 heb ik volgende topic geopend.

“Sedert meerdere weken werkt de oproep- en herlaadgeschiedenis van My Proximus niet meer voor mijn gsm. Blijkbaar zou deze dienst afgeschaft zijn voor pay en go klanten. 25 jaar al gebruik ik deze dienst, weliswaar af en toe met problemen, maar nu zou het definitief afgeschaft zijn. Mooi verjaardagscadeau.”

Daarop is er veel over en weer gecommuniceerd, maar niets opgelost. De oefening met de “shaker” heb ik al talloze keren gedaan zonder resultaat. Op 23.11.25 is het laatste bericht verstuurd. Ik vermoed dat iemand de topic heeft afgesloten. Kan iemand de draad terug opnemen aub ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 11, 2026

Jammer te moeten vaststellen dat dit probleem wellicht nooit meer zal opgelost geraken. Vermits ik mijn verbruik alleszins wil kunnen opvolgen (zoals het vroeger altijd heeft gewerkt), zit er niets anders op dan een andere provider te zoeken. Weet iemand een alternatief voor Pay en Go waarvan je de kosten wel goed kan opvolgen ?

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 11, 2026

Misschien eens overwegen om naar een abonnement te gaan?

Tegenwoordig heb je al abonnementen voor 5€ per maand of minder, met een datavolume van 15GB en onbeperkt bellen en sms.

Hoeveel vaak moet je jouw pay-and-go opladen en voor hoeveel?

Wellicht ben je goedkoper af met een abonnement?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 20, 2026

Ik kreeg van Proximus bericht dat het probleem zou opgelost zijn. Niet dus. Het probleem is nog altijd hetzelfde. Ik heb de fout terug gemeld via de shaker. Trouwens dat de Proximus app niet op een tablet werkt is ook nog altijd niet opgelost.

Martin
  • February 20, 2026

Bij mij ook:
Ik gebruik voorlopig nu weer http://myproximus.be voor de herlaadgeschiedenis, omdat het via de app ook niet lukte en ook niet na de zoveelste keren schudden en melden via het medingsvenster. 
Maar  via http://myproximus.be lukt het ook niet, en ik heb al met mijn laptop geschud maar dat meldingsvenster wilt maar niet open gaan :-))