@PX-medewerkers
dit hoort bij een ander topic
kan het zijn dat ik iemand anders zijn kaart/nummer gekregen heb ???
ik krijg nu namelijk berichten van “kom je deze namiddag bij ons eten”
zo eens proberen dan
@PX-medewerkers enige feedback zou fijn zijn…
is men hiermee bezig of ...
want ja ik heb 5€ betaald dat promo aanbod dat ik eventueel kwijt ben (ik heb nog steeds meer belwaarde dan dat ik betaald heb) hoef ik niet eens perse terug te hebben maar ik ben niet geneigd om te herladen zolang het niet zeker is dat dit krediet enkel voor mezelf is
Ter info: Pas maandag komen ze terug op het forum langs, indien nog niet gebeurd, best je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk aanvullen
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
NB: Proximus moderatoren, die zijn ook niet constant online zijn op dit publieke forum.
Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.
Operatoren zelf kunnen dagelijks verschillend zijn.
Hangt af van het takenpakket men opgelegd krijgt. 8:00 tot 16:30 behalve op wettelijke feestdagen en weekends.
zo eens proberen dan
@PX-medewerkers enige feedback zou fijn zijn…
is men hiermee bezig of ...
want ja ik heb 5€ betaald dat promo aanbod dat ik eventueel kwijt ben (ik heb nog steeds meer belwaarde dan dat ik betaald heb) hoef ik niet eens perse terug te hebben maar ik ben niet geneigd om te herladen zolang het niet zeker is dat dit krediet enkel voor mezelf is
@K.N-84
de identificatie gegevens komen nu volledig overeen met je forum profiel
Wat er precies gebeurd is, kan ik niet meer achterhalen, excuses.
er is toch nog een comm geste van 5 euro bijgezet…
Ik hoop dat alles vanaf nu normaal verloopt :-)
groeten
Tina