Skip to main content
Vraag

geen mobiele data in buitenland

  • July 19, 2025
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Elke keer ik in het buitenland ben heb ik geen mobiel internet. 

Ik heb al geprobeerd om te herstarten, instellingen nagekeken,...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 19, 2025

@Filip85 

Als je roaming actief staat op je toestel zou het ook nog kunnen dat je simkaart niet actief staat bij Proximus voor roaming en dat zij dit best ook eerst eens natrekken.

Nu is het zo dat de Proximus moderatoren hier ten vroegste dinsdag terug op het forum zullen langskomen, wegens het verlengd weekend.
Omdat zij u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag bv het betreffende gsm nummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Als het dringend is beter dat je contact opneemt met de helpdesk die wel open is tijdens dit verlengd weekend, zie de verschillende mogelijkheden:
→ Contacteer onze klantendienst | Proximus

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 22, 2025

@Filip85 

 

Gaat het over het GSMnr. dat op je profiel vermeld staat?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2025

@Filip85 

 

Gaat het over het GSMnr. dat op je profiel vermeld staat?

 

Geert

Het gaat inderdaad over dat gsm nr. 

Filip


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2025

@Filip85 

 

Gaat het over het GSMnr. dat op je profiel vermeld staat?

 

Geert

Het gaat inderdaad over dat gsm nr. Blijkbaar kan ik in het buitenland ook geen oproepen en sms'en versturen en ontvangen omdat ik niet ben aangemeld op het netwerk. 

Filip