Goedemiddag,
Enkele weken geleden was ik plots mijn 4g verbinding kwijt. Ik kan niet meer bellen of gebeld worden. Via whatsapp lukt het nog wel, maar dan moet je gesprekspartner ook whatsapp hebben.
In de winkel hebben ze een nieuwe sim-kaart in mijn gsm gestoken, maar dit heeft helaas niet geholpen. Heel eventjes kon ik terug op 4g, maar de verbinding viel na een paar minuten al terug weg.
Ik heb ook met de technische dienst gebeld, maar zij konden ook niet helpen. Ik ben de laatste keer toen ik gebeld had trouwens ook van de lijn gegooid en toen ik terug wou bellen (het was bijna 20.00 uur) kreeg ik een bandje dat de klantendienst tot 20.00 uur werkt, alhoewel ik op de knop gedrukt had voor de technische dienst en zij volgens de website tot 22.00 uur werken
Ik heb toen contact opgenomen via de chat. Deze persoon was behulpzaam en raadde aan om de simkaart in een ander toestel te proberen. In de winkel hebben ze mijn sim-kaart in een ander toestel uitgeprobeerd en dit gaf geen problemen met 4g. Zelfs 5g was mogelijk op het ander toestel. Volgens de winkelbediende zou het probleem dus bij mijn toestel liggen.
Gisteren zag ik plots dat het icoontje/app dat eruit ziet als een simkaart, (de naam begint met proxi… (ik weet de naam niet meer) of zo niet meer op mijn telefoon terug te vinden is. Ik weet ook niet sinds wanneer dit verdwenen is. Ik las ook op het forum dat er andere mensen waren met soottgelijke problemen en dat bij hen het te maken had met dat de nieuwe sim kaart niet geregistreerd was ?
Kan het zijn dat ik niet op 4g geraak omdat :
- die simkaart app/icoon niet meer op mijn telefoon staat ? Indien ja, hoe krijg ik deze terug op mijn gsm ?
- De nieuwe sim-kaart niet geregistreerd is ? Normaal gezien zou de nieuwe sim-kaart geactiveerd moeten zijn.
Kunnen jullie dit nazien aub ?
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten