Skip to main content
Vraag

Geen 4G bij mobiele data

Hallo, ik ben sinds enkele jaren aangesloten bij de Bizz Mobile S bundel. In het begin had ik problemen met mijn mobiele data, het ging niet over naar 4G maar bleef hangen op 3G. Ik dacht dat dit lag aan mijn oudere toestel, Huawei P30 lite, en heb daar niet verder naar gekeken.
Sinds kort heb ik een nieuw toestel namelijk een refurbished iPhone 12 pro, maar dit probleem is er nu nog altijd. 
Ik de Proximus winkel hebben ze mij al proberen helpen door een nieuwe simkaart te geven, maar na de vervanging blijf ik nog steeds hangen op 3G.
Is er iemand die weet wat in nog kan ondernemen om dit probleem op te lossen?
Het lijkt mij straf moest het in dit geval aan mijn toestel liggen.
Bedankt!

2 reacties

Martin
  • 33186 reacties
  • 4 maart 2025

Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden  i.v.m. je vraag bv over welk telefoonnummer het gaat, dan kunnen zij nakijken of dit actief staat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4376 reacties
  • 4 maart 2025

In afwachting van een reactie - vanaf morgen - van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Concreet ondersteunen uw toestellen Huawei P30 lite en Iphone 12Pro 4G (indien er uiteraard dekking is op uw locatie)

Indien u nergens 4G ontvangst zou hebben is er uiteraard een probleem kant netwerk Proximus

Maar indien het over 5G zou gaan:: uw abo Bizz Mobile S is een oud mobile contract dat blijkbaar (commerciëel) geen 5G zou ondersteunen

Reageer