De sim kaart van mijn dochter blijkt geblokkeerd te zijn, aangezien zij binnekort naar een andere school gaat wou ik toch herladen en dit gaat dus niet.
Kan iemand helpen?
Mvg Inge
De sim kaart van mijn dochter blijkt geblokkeerd te zijn, aangezien zij binnekort naar een andere school gaat wou ik toch herladen en dit gaat dus niet.
Kan iemand helpen?
Mvg Inge
Is het de pukcode om te deblokkeren dat je nodig hebt dat je bedoelt
zie → Puk- of pincode van je simkaart | Proximus
NB: iemand van Proximus zelf komt hier niet langs tijdens het weekend maar je kunt wel bellen naar de helpdesk 080022800 als je dit wenst, tijdens het weekend.
Neen, de kaart en zodoende het nummer zijn niet meer actief..
En heb je al geprobeerd op de helpdesk of ze je niet kunnen verder helpen of via chat http://Proximus.be/contact
Anders best in je forumprofiel zoveel mogelijk gegevens invullen, de privé aangeduide tekstvakken daar zijn enkel zichtbaar voor PX medewerkers.In prive veld ticket kun je het telefoonnummer opgeven waarover het gaat.
Heb ik net gedaan ;)
Ze gebruikte de gewone telefoon idd niet, enkel via whatssapp, maar wil nu wel opladen zodat ze belkrediet heeft
Is inderdaad een pay &go kaart
Neen, ze gebruikt die alle dagen..
Maar nu dus enkel voor whatssapp, tiktok, die dingen..
Grt
Ze heeft het kaartje pas sinds mei, heb deze dan moeten identificeren en aan mijn account gelinkt.. maar nu is haar nummer dus niet meer actief?
Grt
Hoe is dit opgelost? Ik heb net hetzelfde voor
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.