Skip to main content
Antwoord

geblokkeerde sim kaart

  • October 28, 2023
  • 14 reacties
  • 498 Bekeken

De sim kaart van mijn dochter blijkt geblokkeerd te zijn, aangezien zij binnekort naar een andere school gaat wou ik toch herladen en dit gaat dus niet. 

Kan iemand helpen? 

 

Mvg Inge 

Beste antwoord door Joel M

@Inge.t Kan u bij tickets in uw profile het gsm-nummer, simkaartnummer van uw  dochter noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

Martin
  • October 28, 2023

@Inge.t 

Is het de pukcode om te deblokkeren dat je nodig hebt dat je bedoelt

zie → Puk- of pincode van je simkaart | Proximus

NB: iemand van Proximus zelf komt hier niet langs tijdens het weekend maar je kunt wel bellen naar de helpdesk 080022800 als je dit wenst, tijdens het weekend.


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 28, 2023

Neen, de kaart en zodoende het nummer zijn niet meer actief..


Martin
  • October 28, 2023

En heb je al geprobeerd op de helpdesk of ze je niet kunnen verder helpen of via chat http://Proximus.be/contact 

Anders best in je forumprofiel zoveel mogelijk gegevens invullen, de privé aangeduide tekstvakken daar zijn enkel zichtbaar voor PX medewerkers.In prive veld ticket kun je het telefoonnummer opgeven waarover het gaat.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2023

@Inge.t Kan u bij tickets in uw profile het gsm-nummer, simkaartnummer van uw  dochter noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 30, 2023

Heb ik net gedaan ;) 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 30, 2023

@Inge.t Op dat nummer is niets meer van terug te vinden.Ik ga ervanuit dat het om een Pay&Go van Proximus ging.Is dat nummer misschien lang niet meer gebruikt/ opgeladen.Groetjes,Joel

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 30, 2023

Ze gebruikte de gewone telefoon idd niet, enkel via whatssapp, maar wil nu wel opladen zodat ze belkrediet heeft

Is inderdaad een pay &go kaart 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 30, 2023

@Inge.t Is dat lang geleden dat uw dochter de gsm nog heeft gebruikt.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 30, 2023

Neen, ze gebruikt die alle dagen.. 

Maar nu dus enkel voor whatssapp, tiktok, die dingen..

 

Grt 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 30, 2023

@Inge.t Dat is raar.Is het misschien langer dan een jaar geleden dat u nog opgeladen heeft.Groetjes,Joel

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 30, 2023

Ze heeft het kaartje pas sinds mei, heb deze dan moeten identificeren en aan mijn account gelinkt.. maar nu is haar nummer dus niet meer actief? 

Grt


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 30, 2023

@Inge.t Ik heb dossier 53447201 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Zij gaan onderzoeken wat er precies aan de hand is.Zij gaan dan ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • January 29, 2024

Hoe is dit opgelost? Ik heb net hetzelfde voor


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 30, 2024

@Robin_V Kan u bij tickets in uw profile het gsm-nummer, simkaartnummer noteren.Krijgt u een bepaalde foutmelding.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel