Ik probeer sinds deze voormiddag (02/11/2021) mijn mobiel netwerk te gebruiken maar dit lukt niet. Ook krijg ik een fout melding (Fout 0) als ik een bericht probeer te versturen. In de links die ik al heb gezocht kon ik niets nuttigs vinden over deze fouten. Ik heb de link gevolgd om mijn gsm in te stellen maar daar vind ik geen oplossing voor deze problemen graag help.
FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen om je hierbij verder te helpen.
heb je uw toestel al eens volledig heropgestart.
Heb ik al geprobeerd en ok dankuwel, ik zal deze invullen
FYI in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)
"Can't send message with T-Mobile error 0" : AndroidQuestions (reddit.com)
= mogelijks te wijten aan (verkeerd?) gebruik nummerformaat
+32 47x 123456 of 047x 123456 of 0032 47x 123456….
of
Solved: Can't send text message - Error 0 - The EE Community
eventueel verkeerd nummer sms-center
+32 475 161616
Heb je inmiddels al opnieuw mobiel internet?
Groeten
Geert
ja is in orde, dankuwel voor de reactie
Ik kan niet naar nederland smsen krijg altijd proximus , fout 0
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.