Skip to main content

Ik probeer sinds deze voormiddag (02/11/2021) mijn mobiel netwerk te gebruiken maar dit lukt niet. Ook krijg ik een fout melding (Fout 0) als ik een bericht probeer te versturen. In de links die ik al heb gezocht kon ik niets nuttigs vinden over deze fouten. Ik heb de link gevolgd om mijn gsm in te stellen maar daar vind ik geen oplossing voor deze problemen graag help.

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen om je hierbij verder te helpen.  
 

heb je uw toestel al eens volledig heropgestart.


Heb ik al geprobeerd en ok dankuwel, ik zal deze invullen

 


FYI in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

"Can't send message with T-Mobile error 0" : AndroidQuestions (reddit.com)

= mogelijks te wijten aan (verkeerd?) gebruik nummerformaat

+32 47x 123456 of 047x 123456 of 0032 47x 123456….

of

Solved: Can't send text message - Error 0 - The EE Community

eventueel verkeerd nummer sms-center

+32 475 161616


@Jarne B. 

 

Heb je inmiddels al opnieuw mobiel internet?

 

Groeten 

Geert


ja is in orde, dankuwel voor de reactie


Ik kan niet naar nederland smsen krijg altijd proximus , fout 0


@Kim007kitana Kan je eens testen met je SIM in een ander GSM-toestel ? Ik zie recent geen poging om een SMS naar NL te versturen vanop je nr. Dit wil zeggen dat je de foutmelding al krijgt voordat de SMS op ons netwerk terecht komt zodat we hem naar NL kunnen versturen. 


Reageer