Skip to main content
Beantwoord

Factuur van een order via de webshop.

  • 12 January 2023
  • 8 reacties
  • 115 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

Ik heb 7/1/2023 via de webshop een nieuwe smartphone besteld met behoud van mijn bestaand abonnement. 

De smartphone is geleverd maar zonder factuur. Wordt deze factuur nog gemaild? En binnen welke termijn? 

Wanneer je eenzelfde toestel in het Proximuscentrum aankoopt met dezelfde voorwaarden, krijg je toch ook je factuur onmiddellijk mee naar huis.

Iemand hier ervaring mee? 

Beste antwoord door tina.b

@NatS 

je vraag is doorgestuurd naar de betrokken dienst.

Hopelijk snel geregeld.

Groeten

Tina

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

8 reacties

Martin
  • 32667 reacties
  • 12 januari 2023

Proximus forummedewerkers kunnen die opsturen van zodra ze hier de draad opnemen

TIP: voor een vlotte afhandeling, noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 12 januari 2023

@NatS Normaal steekt die bij levering van de gsm.Ik ga het verder navragen als er een duplicaat kan opgestuurd worden.Ik hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 januari 2023

@Joel M Er zat enkel een leveringsbon bij het toestel. Geen factuur. Ik heb deze ook niet per mail ontvangen. 

Alvast bedankt voor de moeite!! 

Groetjes, Natassja


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 13 januari 2023

@NatS Kan u in uw profile bij Ticket uw Imeinummer van het toestel invullen.Dan kan ik verder het nodige voor u doen.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 14 januari 2023

@Joel M IMEI gepost! Merci!


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2023

@NatS 

je vraag is doorgestuurd naar de betrokken dienst.

Hopelijk snel geregeld.

Groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 januari 2023

@tina.b Dank je wel!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 16 januari 2023

@Martin 

@Joel M 

@tina.b 

De factuur is in orde!

Hartelijk dank voor jullie tips en hulp. Merci!

Groetjes,

Natassja