Skip to main content
Antwoord

Facturatieadres nog niet aangepast ?

  • September 27, 2025
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Beste medewerker, ik heb vernomen dat de facturen van mijn mama nog steeds naar haar oud adres in Geraardsbergen gaan in plaats van haar nieuwe locatie in Zottegem. Graag hadden wij ook haar abonnement via domiliciering willen regelen, om zeker te zijn dat we geen factuur missen. Wilt U dit even voor ons nakijken, aub ?

De benodigde gegevens van haar abonnement staan nog in mijn profiel in het “Ticket” veld.

Alvast bedankt,

De Vos Myriam(haar dochter)

 

Beste antwoord door tina.b

@praet_eddy 

Beste, 

De aanrekening van september werd naar het WZC verstuurd.

Domiciliering is aangevraagd.  Hou het nog even in t oog voor oktober…

mvg

Tina

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 29, 2025

@praet_eddy 

Beste, 

De aanrekening van september werd naar het WZC verstuurd.

Domiciliering is aangevraagd.  Hou het nog even in t oog voor oktober…

mvg

Tina