Beantwoord

exclusief aanbod

  • 31 August 2023
  • 13 reacties
  • 224 Bekeken

Badge

Als Internet Maxi-klant profiteer je van een voordelig aanbod door je huidige abonnement te combineren met een mobiel abonnement.Hahha….

Als je maxi hebt en je neemt een mob. ab. €11

Als je maxi hebt + tv + telefoon + netflix     €15!!!!

Ik zou mijn telefoon, netfix en tv moeten opzeggen om aan €11 te verkrijgen!!!

Wie deze actie opgezet heeft zou in mijn bedrijf….

icon

Beste antwoord door Pat52 2 September 2023, 20:43

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er staat ook “webpromo enkel geldig voor nieuwe internetabonnees”: in hoeverre u als nieuwe internetabonnee zult beschouwd worden wanneer u uw internet opzegt en onmiddellijk een nieuw internet maxi abo via het web onderschrijft, dient dan best ook eerst te worden uitgemaakt

 

= tijdelijke korting van 6 maand op een Flex XS pack (internet + mobiel)

Badge

Hallo,

In de mai lstaat daar niks van, wel…

Dag André,

Heb je 't liefst zoveel mogelijk data voor thuis en onderweg?
Als Internet Maxi-klant profiteer je van een voordelig aanbod door je huidige abonnement te combineren met een mobiel abonnement.

Dat is dus geen nieuw abonnement!!!

Badge

U hebt een verkeerde reklame voor!!!

 

Geniet van de voordelen van het Flex-pack door Internet Maxi te combineren met een mobiel abonnement.
E-mail onleesbaar? Klik hier.

Je mobiel abonnement aan een voordelige prijsJe mobiel abonnement aan een voordelige prijs

Dag André,

Heb je 't liefst zoveel mogelijk data voor thuis en onderweg?
Als Internet Maxi-klant profiteer je van een voordelig aanbod door je huidige abonnement te combineren met een mobiel abonnement.

Geniet van de beste verbinding tegen de beste prijs, waar je ook bent.

Niet twijfelen!

Profiteer ervan

Kies je mobiel abonnement:


10 GB

 

 

Onbeperkt bellen & sms'en
5G tot 200 Mbps

voor maar
€11/maand extra
 

 

 


75 GB

 

 

Onbeperkt bellen & sms'en
5G tot 500 Mbps

voor maar
€22/maand extra
 

 

Maak je keuze

Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team

Reputatie 7
Badge +4

Vermoedelijk gaat het dan over een “gepersonaliseerd aanbod” waarbij u als internet maxi klant ook een mobiel abo kunt onderschrijven (aan een kost xyz in functie van de aard van dat abo

Dat u ook andere diensten zoals een vaste lijn of netflix hebt speelt op basis van de hierboven vermelde e-mail geen rol

Desgevallend kan een Proximus moderator op dit publieke forum u toelichting dienaangaande verschaffen

Reputatie 7
Badge +3

Dag @andreas48 ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je vrijblijvend te contacteren, met meer info! Groetjes, Heidi

Badge

Hey,

Dat is juist wat ik wil aankaarten.

Volgens de man in de chat en via online platform is het niet mogelijk.

Ik zou de andere diensten moeten opzeggen om die dienst te verkrijgen aan €11.

Compleet geschift en in strijd met de mail.

Reputatie 7
Badge +3

@andreas48

 

Waarschijnlijk verkeerd naar u gestuurd door een fout in de Proximus database.( klanten info -actieve producten )

Deze promo is geldig voor klanten die enkel beschikken over een abonnement Internet Maxi bij Proximus ( dus geen pack of mobiel abonnement hebben bij Proximus )

Deze promo is om klanten met enkel een Internet Maxi abonnement aan te sporen over te stappen naar een  Flex XS-pack (Internet + Mobile)

Voeg het mobiele aanbod van je keuze toe aan je huidige Internet Maxi-abonnement en profiteer van de voordelige prijs van een pack!

Hoe voeg ik een mobiel abonnement toe?

  1. Kies het mobiele plan dat het beste bij je past (Mobile Flex S of M)

  2. Het wordt toegevoegd aan je huidige Internet Maxi-abonnement

  3. Zo geniet je van een Flex XS-pack (Internet + Mobile) tegen een voordelige prijs

Voeg het mobiele aanbod van je keuze toe aan je huidige Internet Maxi-abonnement en profiteer van de voordelige prijs van een pack!

Deze promo is niet van toepassing voor klanten die reeds een pack hebben.

  • Dus is er bij Proximus in hun marketing , communicatie naar jou toe iets verkeerd gelopen , omdat hun database met de info over je huidig abonnement niet correct staat.
Badge

Dat is juist wat ik wil aankaarten!!!

Goede klanten al 50 jaar worden al jaren over het hoofd gezien.

Heb je al en gevuld abonnement kan je naar acties of promo’s fluiten.

Vroeger kreeg je regelmatig een cadeautje of een maand internet gratis als goede klan elk jaar.

Nu moet ik mijn huidig abonnement van € 95 opzeggen en een nieuw aanvragen van € 55

om een mobiel ab.te krijgen aan € 11. 

Hoe absurd is dit!!

Badge

Oja en dit nog.

Waarschijnlijk verkeerd naar u gestuurd door een fout in de Proximus database.( klanten info -actieve producten ) hahaha.

Deze promo is geldig voor klanten die enkel beschikken over een abonnement Internet Maxi bij Proximus ( dus geen pack of mobiel abonnement hebben bij Proximus ) hahaha

 

Dat was een gewone standaard mail die fout opgesteld was, of op zijn minst ondoordacht.

Iedereen die een internet ab. heeft; heeft daar nog andere produkten bij!!!.

Zit daar nu niemand met een beetje gezond verstand??

Reputatie 7
Badge +3

Dat is juist wat ik wil aankaarten!!!

Goede klanten al 50 jaar worden al jaren over het hoofd gezien.

Heb je al en gevuld abonnement kan je naar acties of promo’s fluiten.

Vroeger kreeg je regelmatig een cadeautje of een maand internet gratis als goede klan elk jaar.

Nu moet ik mijn huidig abonnement van € 95 opzeggen en een nieuw aanvragen van € 55

om een mobiel ab.te krijgen aan € 11. 

Hoe absurd is dit!!

@andreas48  

Ik ben zeker dat een moderator van de Proximus klantendienst hier actief op het forum je zal tegemoet komen . ( Heb je al de trouw beloond korting  maandelijks op je aanrekening? Zo niet dan kan deze eventueel worden toegepast door de klantendienst moderators-medewerkers  @HeidiE of @Luc.M of @tina.b  actief hier op het forum)

Komt wel in orde .

@andreas48 

Oja en dit nog.

Waarschijnlijk verkeerd naar u gestuurd door een fout in de Proximus database.( klanten info -actieve producten ) hahaha.

Deze promo is geldig voor klanten die enkel beschikken over een abonnement Internet Maxi bij Proximus ( dus geen pack of mobiel abonnement hebben bij Proximus ) hahaha

 

Dat was een gewone standaard mail die fout opgesteld was, of op zijn minst ondoordacht.

Iedereen die een internet ab. heeft; heeft daar nog andere produkten bij!!!.

Zit daar nu niemand met een beetje gezond verstand??

 

Marketing voor Proximus wordt gedaan door een externe firma. Daar zit het probleem ze hebben niet de correcte info . En dan krijgen klanten een aanbieding die niet correct/geldig is.

 

 

 

 

 

 

,

Badge

Ondanks alle pogingen om deze aanklacht te weerleggen, weet u toch wel, of zou u moeten weten...dat zelfs een duidelijk verkeerde advertentie moet nageleefd worden tot er een rechtzetting komt, en ondanks het een externe firma betreft u verantwoordelijk bent! 

Ik hou het hierbij, voor mij hoeft het allang niet meer.

 

Reputatie 7
Badge +3

@andreas48  Dag André. ik heb voor jou de getrouwheidspromo geactiveerd. dit loopt 12 maanden. Ik heb alvast jou huidige aanrekening aangepast. U krijgt hiervan een bericht van wijziging. Groetjes.

Badge

Luc, bedankt, een mooi gebaar.

Reageer