Er staat ook “webpromo enkel geldig voor nieuwe internetabonnees”: in hoeverre u als nieuwe internetabonnee zult beschouwd worden wanneer u uw internet opzegt en onmiddellijk een nieuw internet maxi abo via het web onderschrijft, dient dan best ook eerst te worden uitgemaakt
= tijdelijke korting van 6 maand op een Flex XS pack (internet + mobiel)
Hallo,
In de mai lstaat daar niks van, wel…
Dag André,
Heb je 't liefst zoveel mogelijk data voor thuis en onderweg?
Als Internet Maxi-klant profiteer je van een voordelig aanbod door je huidige abonnement te combineren met een mobiel abonnement.
Dat is dus geen nieuw abonnement!!!
U hebt een verkeerde reklame voor!!!
Geniet van de voordelen van het Flex-pack door Internet Maxi te combineren met een mobiel abonnement. E-mail onleesbaar? Klik hier. |
|
Dag André,
Heb je 't liefst zoveel mogelijk data voor thuis en onderweg? Als Internet Maxi-klant profiteer je van een voordelig aanbod door je huidige abonnement te combineren met een mobiel abonnement.
Geniet van de beste verbinding tegen de beste prijs, waar je ook bent.
Niet twijfelen! | |
|
Kies je mobiel abonnement: |
|
10 GB | | | Onbeperkt bellen & sms'en 5G tot 200 Mbps | | 75 GB | | | Onbeperkt bellen & sms'en 5G tot 500 Mbps | | |
Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team |
|
Vermoedelijk gaat het dan over een “gepersonaliseerd aanbod” waarbij u als internet maxi klant ook een mobiel abo kunt onderschrijven (aan een kost xyz in functie van de aard van dat abo
Dat u ook andere diensten zoals een vaste lijn of netflix hebt speelt op basis van de hierboven vermelde e-mail geen rol
Desgevallend kan een Proximus moderator op dit publieke forum u toelichting dienaangaande verschaffen
Dag @andreas48 ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je vrijblijvend te contacteren, met meer info! Groetjes, Heidi
Hey,
Dat is juist wat ik wil aankaarten.
Volgens de man in de chat en via online platform is het niet mogelijk.
Ik zou de andere diensten moeten opzeggen om die dienst te verkrijgen aan €11.
Compleet geschift en in strijd met de mail.
@andreas48
Waarschijnlijk verkeerd naar u gestuurd door een fout in de Proximus database.( klanten info -actieve producten )
Deze promo is geldig voor klanten die enkel beschikken over een abonnement Internet Maxi bij Proximus ( dus geen pack of mobiel abonnement hebben bij Proximus )
Deze promo is om klanten met enkel een Internet Maxi abonnement aan te sporen over te stappen naar een Flex XS-pack (Internet + Mobile)
Voeg het mobiele aanbod van je keuze toe aan je huidige Internet Maxi-abonnement en profiteer van de voordelige prijs van een pack!
Hoe voeg ik een mobiel abonnement toe?
-
Kies het mobiele plan dat het beste bij je past (Mobile Flex S of M)
-
Het wordt toegevoegd aan je huidige Internet Maxi-abonnement
-
Zo geniet je van een Flex XS-pack (Internet + Mobile) tegen een voordelige prijs
Voeg het mobiele aanbod van je keuze toe aan je huidige Internet Maxi-abonnement en profiteer van de voordelige prijs van een pack!
Deze promo is niet van toepassing voor klanten die reeds een pack hebben.
- Dus is er bij Proximus in hun marketing , communicatie naar jou toe iets verkeerd gelopen , omdat hun database met de info over je huidig abonnement niet correct staat.
Dat is juist wat ik wil aankaarten!!!
Goede klanten al 50 jaar worden al jaren over het hoofd gezien.
Heb je al en gevuld abonnement kan je naar acties of promo’s fluiten.
Vroeger kreeg je regelmatig een cadeautje of een maand internet gratis als goede klan elk jaar.
Nu moet ik mijn huidig abonnement van € 95 opzeggen en een nieuw aanvragen van € 55
om een mobiel ab.te krijgen aan € 11.
Hoe absurd is dit!!
Oja en dit nog.
Waarschijnlijk verkeerd naar u gestuurd door een fout in de Proximus database.( klanten info -actieve producten ) hahaha.
Deze promo is geldig voor klanten die enkel beschikken over een abonnement Internet Maxi bij Proximus ( dus geen pack of mobiel abonnement hebben bij Proximus ) hahaha
Dat was een gewone standaard mail die fout opgesteld was, of op zijn minst ondoordacht.
Iedereen die een internet ab. heeft; heeft daar nog andere produkten bij!!!.
Zit daar nu niemand met een beetje gezond verstand??
Dat is juist wat ik wil aankaarten!!!
Goede klanten al 50 jaar worden al jaren over het hoofd gezien.
Heb je al en gevuld abonnement kan je naar acties of promo’s fluiten.
Vroeger kreeg je regelmatig een cadeautje of een maand internet gratis als goede klan elk jaar.
Nu moet ik mijn huidig abonnement van € 95 opzeggen en een nieuw aanvragen van € 55
om een mobiel ab.te krijgen aan € 11.
Hoe absurd is dit!!
@andreas48
Ik ben zeker dat een moderator van de Proximus klantendienst hier actief op het forum je zal tegemoet komen . ( Heb je al de trouw beloond korting maandelijks op je aanrekening? Zo niet dan kan deze eventueel worden toegepast door de klantendienst moderators-medewerkers @HeidiE of @Luc.M of @tina.b actief hier op het forum)
Komt wel in orde .
@andreas48
Oja en dit nog.
Waarschijnlijk verkeerd naar u gestuurd door een fout in de Proximus database.( klanten info -actieve producten ) hahaha.
Deze promo is geldig voor klanten die enkel beschikken over een abonnement Internet Maxi bij Proximus ( dus geen pack of mobiel abonnement hebben bij Proximus ) hahaha
Dat was een gewone standaard mail die fout opgesteld was, of op zijn minst ondoordacht.
Iedereen die een internet ab. heeft; heeft daar nog andere produkten bij!!!.
Zit daar nu niemand met een beetje gezond verstand??
Marketing voor Proximus wordt gedaan door een externe firma. Daar zit het probleem ze hebben niet de correcte info . En dan krijgen klanten een aanbieding die niet correct/geldig is.
,
Ondanks alle pogingen om deze aanklacht te weerleggen, weet u toch wel, of zou u moeten weten...dat zelfs een duidelijk verkeerde advertentie moet nageleefd worden tot er een rechtzetting komt, en ondanks het een externe firma betreft u verantwoordelijk bent!
Ik hou het hierbij, voor mij hoeft het allang niet meer.
@andreas48 Dag André. ik heb voor jou de getrouwheidspromo geactiveerd. dit loopt 12 maanden. Ik heb alvast jou huidige aanrekening aangepast. U krijgt hiervan een bericht van wijziging. Groetjes.
Luc, bedankt, een mooi gebaar.