Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wil graag mijn esim van mijn huidig toestel overzetten naar mijn nieuw toestel.

Ik heb de QR code proberen scannen hiervoor, maar nu kreeg ik de melding dat deze niet meer geldt.

Kunnen jullie mij hiermee verder helpen aub?

@Caroline.h 

ik vraag het bij betrokken dienst en hou je op hoogte.

Groetjes

Tina


@Caroline.h

Info ontvangen:

 

“Om zijn eSIM over te kunnen zetten, heeft de klant de QR code of link nodig die hij gebruikte om zijn eSIM te activeren. 
Hij kan deze meermaals gebruiken en heel eenvoudig terugvinden via MyProximus (indien hij de eSIM besteld heeft via het web of de app) of op de voucher (indien hij de eSIM besteld heeft via de Proximus winkel)

De klant moet eerst het eSIM profiel van zijn oud toestel verwijderen, daarna kan hij zijn QR code scannen of de eSIM downloaden via de link op zijn nieuw toestel. 

Indien de klant zijn QR code niet meer terugvindt, moet er een swap eSIM ingeleid worden (kan momenteel enkel via de Proximus winkel, via een eSIM voucher)”

kan je hiermee verder?

Groeten

tina

 


Reageer