Vraag

esim apple watch 7

  • 13 December 2021
  • 12 reacties
  • 682 Bekeken

Reputatie 3

Beste, ik heb zopas een apple watch 7 aangekocht en 1 van de grote voordelen is dat je je iphone niet meer bij moet hebben...TENMINSTE als je een provider hebt die met esim werkt. Blijkbaar biedt Telenet deze dienst aan voor apple watch en jullie niet. Dat is uiteraard erg frustrerend gezien ik ervan uitgegaan was dat Proximus ook minstens alles kon wat Telenet kon. Ben ik nu verplicht van provider te veranderen? Ik heb namelijk nite voor niets deze apple watch gekocht. Of hebben jullie op korte termijn een oplossing voor mij?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@bartdebondt1 Momenteel is die functie spijtig genoeg nog niet mogelijk bij Proximus.Een datum dat het wel mogelijk gaat zijn is momenteel niet gekend.Groetjes,Joel.

Reputatie 3

Beste Joel,

 

Dank voor jouw reactie. Ik vind het bijzonder onprofessioneel van PROXIMUS dat zij haar klanten in het ongewisse laat wat de termijn betreft waarop de esim voor Apple Watch geactiveerd zal zijn. Dit is verre van klantvriendelijk voor de grootste telecomoperator in dit land die daarenboven gefinancierd is met publieke gelden. Ik lees in de chats de frustratie van andere klanten….houden jullie daar dan geen rekening mee? En hoe komt het dat jullie op technologisch vlak zo achter blijven? Is het de bedoeling dat we veranderen van leverancier?

Reputatie 7
Badge +2

@bartdebondt1 Ik begrijp uw ongenoegen.Nu ik denk persoonlijk dat Proximus niet zo een grote vraag had verwacht.Dus ik hoop dat er snel een oplossing gaat komen.Groetjes,Joel

Reputatie 3

Geeft u de vragen en de klachten hieromtrent dan door aan iemand die hierover kan beslissen? En zo ja, wat is dan het CONCRETE  gevolg dat die persoon er dan aan gaat geven?

FYI: daarom werd ook een ideeënbus gecreëerd waar stemmen kunnen uitgebracht worden zoals bvb hier → Esim / E-sim Proximus | Proximus Forum

maar omtrent esim ondersteuning voor smart watch daar werd nog geen topic voor aangemaakt, als ik mij niet vergis.

Zelf heb ik ook een Apple watch 7, maar zonder de e-SIM functionaliteit. Aangezien de telefoon meestal gewoon in m’n zak zit, heb ik die functionaliteit niet echt nodig. Je kunt ook met het horloge telefoneren in die omstandigheden. Feit is wel dat ik, mocht Proximus deze functionaliteit aanbieden (e-SIM hebben ze al hoor, alleen nog niet de functionaliteit om één nummer te gebruiken voor Apple Watch en iPhone), waarschijnlijk wel een Apple Watch mét die functionaliteit gekocht zou hebben. 

Maar ik heb me dus wel eerst geïnformeerd over de mogelijkheden alvorens te kopen. (Van provider veranderen is voor mij geen optie, ten eerste omdat ik dat gewoon niet wil, ten tweede omdat ik een bedrijfsabonnement heb).

Reputatie 3

Igor, ik heb ook een bedrijfsabonnement en dat zal me niet tegenhouden om van provider te veranderen. Ik vind het gewoon abnormaal dat Proximus achter loopt op technologische evoluties waarmee Telenet onmiddellijk mee is….

FYI: geïnteresseerden klikken best om te stemmen → 

 

op

 

Reputatie 7
Badge +2

@bartdebondt1 Onze coaches worden elke maand ingelicht van de top 5 vragen/problemen.Aan de hand daarvan gaat men kijken wat men kan doen om die zaken in de toekomst te kunnen verbeteren/vermijden enz.Nu sommige zaken zullen enkel beslist worden op hoger niveau.Daar is men op de hoogte en men is er ook mee bezig..Van zodra het mogelijk gaat zijn gaan de klanten hierover ingelicht worden.Groetjes,Joel

Zeer teleurgesteld om vandaag in de Proximus winkel te horen dat ik voor mijn Apple Watch 7 4G geen esim kan krijgen. Dit houdt Proximus vaag op hun kanalen, ipv. hier duidelijk over te communiceren. Veel providers in andere landen zijn al aan boord. Waarom kan Proximus niet volgen? De reacties van Proximus hierboven zijn ook zeer teleurstellend. Ik verwacht een datum voor uitrol en een reden waarom ze tot nu toe hiermee gefaald hebben. Hier was lang vooruit op te anticiperen.

@bartdebondt1 Ik begrijp uw ongenoegen.Nu ik denk persoonlijk dat Proximus niet zo een grote vraag had verwacht.Dus ik hoop dat er snel een oplossing gaat komen.Groetjes,Joel

Dat is geen excuus. Hierop was lang vooruit te anticiperen en de vraag hiernaar te voorspellen. Tijd voor actie.

Reputatie 7
Badge +3

@dstruel We hebben hierover momenteel geen extra informatie. Een datum voor de uitrol kan ik dus helaas niet geven. Groetjes, Antonella

Reageer