Vraag

Esim activeren lukt niet

  • 20 December 2023
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb sinds deze ochtend geen service meer op mijn oude simkaart.

Vandaag heb ik een mail gekregen om mijn nieuwe esim van proximus te activeren.

Als ik naar mijn profiel kijk bij “mijn producten” staat hier niets tussen.

Livechat ook al gecontacteerd, maar ze konden mij niet verder helpen.

Heeft iemand tips?


6 reacties

lukt het niet via deze uitleg 

→ Een simkaart kiezen of omruilen | Proximus waar de uitleg staat 

eSIM activeren

Om je eSIM te kunnen gebruiken, heb je een QR code nodig.
Stap je over van fysieke simkaart naar eSIM? Gebruik de (digitale) voucher die je in de Proximus shop hebt gekregen om je eSIM te activeren.
Zorg ervoor dat je verbonden bent met wifi. Zodra je de fysieke simkaart uit je toestel verwijdert, wordt je verbinding met het mobiele netwerk verbroken.

Heb je een nieuw abonnement met eSIM besteld via onze webshop? Na de bestelling ontvang je een activeringsmail. Dit kan tot 48 uur duren. Gebruik deze e-mail om je eSIM te activeren.

Hoe ben je aan jouw eSIM geraakt?

Besteld via de webshop

Via een Proximus shop

Help me aan een eSIM

Reputatie 7
Badge +3

@elisebuylinckx kun je in het profiel hier je klantgegevens toevoegen? 

Ik heb exact hetzelfde probleem dat ik een paar dagen geleden hier op het forum heb gemeld:

 

Blijkbaar algemeen probleem. Ik ervaar hetzelfde probleem. Geen alternatieven beschikbaar, steeds kijk in app of op de website.  

Reputatie 7
Badge +3

@Danny11  Je hebt geen actieve producten bij ons( particule klanten )?

Blijkbaar algemeen probleem. Ik ervaar hetzelfde probleem. Geen alternatieven beschikbaar, steeds kijk in app of op de website.  

Update: oplossing nog gekregen binnen uurtje.   Esim gegevens zitten soms bij "opvolging" in je klantenportaal.  Hier op klikken en je krijgt een qr code te zien. Gegevens in app komen pas later te voorschijn.

Reageer