lukt het niet via deze uitleg
→ Een simkaart kiezen of omruilen | Proximus waar de uitleg staat
eSIM activeren
Om je eSIM te kunnen gebruiken, heb je een QR code nodig.
Stap je over van fysieke simkaart naar eSIM? Gebruik de (digitale) voucher die je in de Proximus shop hebt gekregen om je eSIM te activeren.
Zorg ervoor dat je verbonden bent met wifi. Zodra je de fysieke simkaart uit je toestel verwijdert, wordt je verbinding met het mobiele netwerk verbroken.
Heb je een nieuw abonnement met eSIM besteld via onze webshop? Na de bestelling ontvang je een activeringsmail. Dit kan tot 48 uur duren. Gebruik deze e-mail om je eSIM te activeren.
Hoe ben je aan jouw eSIM geraakt?
Besteld via de webshop
Via een Proximus shop
Help me aan een eSIM
@elisebuylinckx kun je in het profiel hier je klantgegevens toevoegen?
Ik heb exact hetzelfde probleem dat ik een paar dagen geleden hier op het forum heb gemeld:
Blijkbaar algemeen probleem. Ik ervaar hetzelfde probleem. Geen alternatieven beschikbaar, steeds kijk in app of op de website.
@Danny11 Je hebt geen actieve producten bij ons( particule klanten )?
Blijkbaar algemeen probleem. Ik ervaar hetzelfde probleem. Geen alternatieven beschikbaar, steeds kijk in app of op de website.
Update: oplossing nog gekregen binnen uurtje. Esim gegevens zitten soms bij "opvolging" in je klantenportaal. Hier op klikken en je krijgt een qr code te zien. Gegevens in app komen pas later te voorschijn.