Hallo, gisteren ontving ik een mail waarin veld stond dat ik mijn eSIM kon activeren. Maar wanneer ik dit probeer lukt het me niet via de app. Hij vermeld steeds dat er geen producten gevonden zijn. Wanneer ik zelf mijn product wil toevoegen in de app krijg ik steeds een foutmelding. Ik kom over van Orange en heb ook al gecheckt online dat mijn huidig telefoonnummer is overgezet naar Proximus.
Alvast bedankt om dit te bekijken.
Via de link in die mail kan u uw account als Admin aanmaken en kan u alle informatie verbonden aan de klantenrekening raadplegen.
Moest dit niet lukken dan is de enige oplossing langsgaan via een shop van Poximus.
Groetjes,Joel
Alvast bedankt
Dan zou de QR code moeten verschijnen.Groetjes,Joel
Hallo, gisteren ontving ik een mail waarin veld stond dat ik mijn eSIM kon activeren. Maar wanneer ik dit probeer lukt het me niet via de app. Hij vermeld steeds dat er geen producten gevonden zijn. Wanneer ik zelf mijn product wil toevoegen in de app krijg ik steeds een foutmelding. Ik kom over van Orange en heb ook al gecheckt online dat mijn huidig telefoonnummer is overgezet naar Proximus.
Alvast bedankt om dit te bekijken.
Ik heb hetzelfde probleem...
Hallo, gisteren ontving ik een mail waarin veld stond dat ik mijn eSIM kon activeren. Maar wanneer ik dit probeer lukt het me niet via de app. Hij vermeld steeds dat er geen producten gevonden zijn. Wanneer ik zelf mijn product wil toevoegen in de app krijg ik steeds een foutmelding. Ik kom over van Orange en heb ook al gecheckt online dat mijn huidig telefoonnummer is overgezet naar Proximus.
Alvast bedankt om dit te bekijken.
Ik heb dit probleem ook...
Dan zou de QR code moeten verschijnen.Groetjes,Joel
goedemorgen ,
ik kreeg gisteren een mail dat mijn esim actief is , doch kan ik deze niet toevoegen ,
mau@……..
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
kan je aub je forum profiel aanvullen zodat we dit kunnen nakijken?
groeten
Tina
Wat ik niet goed begrijp is, waarom kun je als bestaande klant nog altijd niet switchen via de app van een simkaart naar Esim zonder je naar een Proximus winkel moet gaan ?
is wel gepland voor de toekomst volgens wat mij informeert, maar kan nu technisch idd nog niet.
excuses
Groetjes
Tina
is wel gepland voor de toekomst volgens wat mij informeert, maar kan nu technisch idd nog niet.
excuses
Groetjes
Tina
Hoop dat dit nog mogelijk zal worden dit jaar of zeker volgend jaar ...
Beste,
sinds vandaag overgeschakeld naar proximus. Oude operator ontvangst weggevallen. Mail proximus activatie e-Sim reeds ontvangen. Echter lukt de activatie via proximus app niet (blanco scherm dat blijft refreshen na kiezen om e Sim te activeren), noch op pc via de website. Ook heb ik in tabblad “producten” de melding dat ik geen producten heb, en tegelijkertijd krijg ik de melding dat er problemen zijn.
kan iemand mij helpen? Klantendienst haakt in vanwege drukte!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.