Er is iets speciaals aan de gang bij Proximus. En enkel bij Proximus. Afspraak 5 oktober 2023 vanaf 8u

  • 4 October 2023
  • 10 reacties
  • 614 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

 

Ready for something big? Ontdek als eerste ons geheim door je nu in te schrijven!

 Proximus - Exclusif contest https://www.exclusivecontest.proximus.be/

Er is iets speciaals aan de gang bij Proximus.
En enkel bij Proximus. Afspraak 5 oktober 2023 vanaf 8u

Er is iets speciaals aan de gang bij Proximus.
En enkel bij Proximus. Afspraak 5 oktober 2023 vanaf 8u

Proximus - Exclusif contest https://www.exclusivecontest.proximus.be/


10 reacties

Waarschijnlijk sturen ze die mail naar alle PX klanten want heb hem ook ontvangen deze morgen om 9u.

Reputatie 6
Badge +2

Waarschijnlijk dan gestuurd naar al hun klanten die een proximus gsm-abonnent hebben. Niet noodzakelijk naar alle hun klanten.

Ik heb geen proximus gsm abonnement, dus zal daar niks mee te maken hebben en ben ook niet ingeschreven op hun nieuwsbrief of zo….

In andere berichten zie ik ook dat er nog zijn die deze mail ontvangen hebben.

Reputatie 6
Badge +2

Het zat ook niet in de spam, ze zien mij dus niet graag 😩

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb geen proximus gsm abonnement, dus zal daar niks mee te maken hebben en ben ook niet ingeschreven op hun nieuwsbrief of zo….

In andere berichten zie ik ook dat er nog zijn die deze mail ontvangen hebben.

Mail werd  voornamelijk verstuurd naar nieuwe PX klanten en deze met een Pay&Go nummer gekoppeld aan een My Proximus account. Deze uitleg kreeg ik toen ik informeerde en de vriendelijke persoon gaf  extra informatie over de te winnen Google Pixel telefoons enz.…

Rare marketing strategie bij Proximus 🤔

Ik zelf kreeg deze mail ook niet op mijn mail adres gekoppeld aan mijn GSM abonnement in een Flex Pack. Doch wel op slechts 1 mail adres gekoppeld  aan mijn Pay&Go nummer met een My Proximus account .( Heb nochtans 3 Pay&Go nummers gekoppeld aan een My Proximus account )

Reputatie 7
Badge +3

Wat de specificaties betreft voor de Google Pixel 8 & Pixel 8 Pro zullen beide toestellen worden uitgerust met de Tensor G3-soc, die wordt bijgestaan door 8 GB aan lpddr5x-geheugen in het geval van de Pixel 8 en 12 GB voor de Pro. De Pixel 8 Pro onderscheidt zich onder meer door zijn grotere accu en scherm, dat een adaptieve refreshrate én een hogere helderheid biedt dan dat van de reguliere Pixel 8. Ook het camerasysteem is behoorlijk beter, de exacte specificaties kun je in de onderstaande tabel terugvinden.

Toestel Pixel 8 Pixel 8 Pro
Display 6,2-inch FHD+ 6,7-inch
  Oled Ltpo Oled
60-120 Hz 1 - 120 Hz
2.000 nits piek 2.400 nits piek
SoC Google Tensor G3 met Titan M2-coprocessor
Ram 8 GB lpddr5x 12 GB lpddr5x
Opslag 128/256 GB UFS 3.1 tot 512 GB UFS 3.1 (1 TB in VS)
Accu 4.575 mAh 5.050 mAh
  27 W snelladen 30 W snelladen
18 W draadloos laden 23 W draadloos laden
Camera's 50MP-hoofdcamera
  11MP-selfiecamera
12MP-ultragroothoek 64MP-ultragroothoek
  48MP-telefotolens
Connectiviteit Wifi 7, Bluetooth 5.3, NFC
Updates 7 jaar lang OS- en beveiligingsupdates
Overige eigenschappen Corning Gorilla Glass Victus, IP68-certificering
  In-display vingerafdruklezer, gezichtsontgrendeling

 

Inmiddels heeft Roland Quandt van WinFuture niet alleen de vermeende europrijzen van de Pixel 8-serie te pakken gekregen, er zijn ook een hoop foto’s van de aankomende toestellen te grabbel gegooid. Quandt geeft aan dat de Pixel 8 een adviesprijs van 799 euro krijgt, terwijl de basisuitvoering van de Pro niet minder dan 1.099 euro zou kosten. In beide gevallen gaat het om de 128GB-variant.

 
 

De verschillende smaken van de Pixel 8 kun je hierboven bewonderen,

die van de Pixel 8 Pro worden hieronder afgebeeld.

 

Het zat ook niet in de spam, ze zien mij dus niet graag 😩

Ze hebben er ook tenslotte alle belang bij van deze nieuwsberichten naar (bijna) iedereen te sturen. Het is ook een soort van reclame/nieuws/weetjes, want het ging trouwens ook niet alleen over dit onderwerp alleen.

Reputatie 6
Badge +2

Dat klopt. Dan kunnen we al een pre-order doen. Nu ben ik mijn korting voor eeuwig kwijt. Maar het is weg! En ik kan het niet meer stoppen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  @Cvanloon  

Proximus is bezig met de mail  te verzenden naar alle klanten .

Hier de inhoud van de mail via deze link  hieronder 

Krijg alle nieuwtjes in je newsletter! (proximus.com)

De iPhone 15 is nu bij Proximus gelandontdek Proximus+, de geweldige app die nóg meer kan en probeer een verblijf te winnen met Enjoy!
E-mail onleesbaar? Klik hier.

iPhone 15 pro Titane bij Proximus



Wat voor nieuws bij Proximus?

De iPhone 15 is er! Combineer alle troeven van Apples nieuwe topper met de kwaliteit van het Proximus-netwerk.

Proximus+, onze nieuwe app, komt binnenkort naar jouw smartphone! Krijg nog makkelijker toegang tot al je Proximus-producten en -diensten en véél meer.

En tot slot: speel mee met de nieuwe wedstrijd van Enjoy! en maak kans op een 5-sterrenverblijf voor 4 personen in hartje Durbuy!

Veel leesplezier,
Het Proximus-team

Proximus pakt uit met een grote verrassing
 

Leve donderdag 5 oktober!

Er is iets bijzonders op komst bij Proximus. En enkel bij Proximus! Afspraak om 8u00 stipt om er als eerste van te kunnen genieten. 

Ik wil de eerste zijn   
Proximus Assistant staat 24/7 voor je klaarProximus Assistant staat 24/7 voor je klaar

Proximus Assistant staat 24/7 voor je klaar

Proximus lanceert zijn klantendienst met (integratie van) kunstmatige intelligentie. Geniet van 24/7 virtuele assistentie die direct op je vragen reageert of je snel doorverbindt met een operator via chat of telefoon.

Ontdek Proximus Assistant  Icon

 

 
Win een 5-sterrenverblijf in Le Sanglier des Ardennes.

Win een 5-sterrenverblijf in Le Sanglier des Ardennes.

2 kamers voor 4 personen met diner en ontbijt.

Ik neem deel  Icon

 

 

 

inderdaad het was trouwens over deze mail die ik het had.

NB: omtrent die Pickx+ had ik vroeger al een mail gekregen en daarom deze topic opgestart

hier → Proximus+ app binnenkort beschikbaar | Proximus Forum

 

Edit: @Proximus_Moderatoren 

Mijn mijn Topic die ik opgestart heb zoals in de bovenstaande link is verdwenen!!
Kan die teruggezet worden a.u.b.

Als je al gebruik maakt van de MyProximus-app, word je de komende weken automatisch overgezet naar Proximus+. De update van de app zal geleidelijk gebeuren, te beginnen met de Android-gebruikers en vervolgens de iOS-gebruikers.

Als automatische updates op je smartphone zijn ingeschakeld, hoef je verder niets te doen. De update naar Proximus+ gebeurt automatisch, zonder dat jouw input nodig is.

Als je op je smartphone echter manueel je apps moet updaten, zal je een melding zien in de Google Play Store (voor Android-gebruikers) of App Store (voor iOS-gebruikers) dat er een nieuwe update beschikbaar is. Op dat ogenblik kun je de update doen en wordt je app automatisch overgezet naar Proximus+.

Kortom, ongeacht de updatemethode zullen alle bestaande gebruikers van de MyProximus-app op termijn worden overgezet naar Proximus+.

Voor meer uitleg en vragen over Proximus+ app  zie→ Proximus+, één app om jouw dagelijks leven te beheren | Proximus

 ✔️ Proximus+: ontdek alle features van de nieuwe app | Proximus
 ✔️ Veelgestelde vragen over Proximus+ | Proximus

 

 

Reageer