Welke melding krijg je op jouw smartphone te zien? Wanneer er no service staat dan kan dit 2 dingen betekenen: defecte SIM-kaart, SIM kaart is niet geactiveerd of gekend bij Proximus. Enkel bij Pay&Go moet jezelf de identificatie doen. Lukt het dan nog niet dan moet je zoals Martin gezegd heeft bellen naar hen.
ik heb inderdaad veronderstel dat de auteur onder activeren niet als identificeren bedoel heeft. Misschien laat de auteur nog weten of het via Helpdesk gelukt is.
Welke melding krijg je op jouw smartphone te zien? Wanneer er no service staat dan kan dit 2 dingen betekenen: defecte SIM-kaart, SIM kaart is niet geactiveerd of gekend bij Proximus. Enkel bij Pay&Go moet jezelf de identificatie doen. Lukt het dan nog niet dan moet je zoals Martin gezegd heeft bellen naar hen.
Ik kan het niet activeren, want ik heb geen oproepnummer. De foutmelding is ‘no service’.
ik denk dat je best wacht tot hier iemand van Proximus zelf langskomt
Dit is pas maandag,
Had je al naar de helpdesk gebeld 0800 22 800
Je kunt er ook in het weekend bellen als ze je hiermee kunt verder helpen hangt ook af of de nodige achterliggende diensten aanwezig zijn in het weekend, maar je riskeert er niks mee om eens te proberen.
Hier wordt door proximus normaal het volgende gevraagd: Heb je de simkaartnummer van het kaartje dat je nu in het toestel wil steken ? Kan je die nummer in je profiel zetten achter het gsm nummer ? Dan kijken we het hele activatietraject na. Het is niet normaal dat dit zo lang duurt. Klopt dat het wel eens misloopt, maar geloof me: al die keren dat het overal goed loopt, staan nergens vermeld..:-) Best zou zijn als het nooit misloopt :-( We gaan proberen je te helpen
No service is een probleem met jouw SIM kaart. Dit kan enkel Proximus oplossen. Het kan zijn dat jouw SIM niet gekend is in het systeem van Proximus om gebruik te kunnen maken van hun netwerk of jouw SIM-kaart is defect. Enkel bellen naar Proximus zou je nog kunnen proberen zoals Martin aanhaalde.
A
Anonymous
0 reacties
9 maart 2020
@Luc Vandewalle Kan je in jouw forumprofiel hier even het SIMkaart nummer (SSN) zetten onder “Telefoonnummer”?
In het weekend is de helpdesk 0800 22 800 bereikbaar maar op het forum komt wel niemand langs die van proximus zelf is, dus ten vroegste maandag ga je hier een reactie mogen verwachten van hen.
NB:Moest je ondertussen nog je toestel onlangs nog niet volledig laten heropstarten hebben probeer dit toch even mss.
Al meerdere dagen probeer ik m’n 3 kaarten van Pay&Go te identificeren maar lukt niet met eID alsook niet dmv myproximus Telkens krijg ik diverse foutmeldingen zoals oa: door technische fout worden uw gegevens niet opgeslagen.
Hoe kan dit opgelost worden? Ik ben echter niet van plan om hiervoor naar de shop te komen en hoop op een spoedige oplossing.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.