Beantwoord

Een accidentje gehad

  • 3 January 2024
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een accidentje gehad met mijne Iphone dat ik heb laten vallen met gevolg van dien, resultaat glas gebroken en uiteen gevallen; eigen schuld. Hoe zit dat als je met abonnement gekocht heb? dit loopt nog tot 2025. 

icon

Beste antwoord door Martin 3 January 2024, 23:18

Bekijk origineel

5 reacties

Als je bv een ander smartphone zou gebruiken kan je gewoon verder werken met dit abonnement, of bedoel je mss iets anders?

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen_056 Ofwel het toestel binnenbrengen in een shop voor herstelling.U kan ook een nieuw kopen of een oud verder gebruiken.Het abonnement /afbetaling van uw huidig gsm-toestel gaat verder aangerekend worden tot einde contract.U kan ook vragen om het contract vroegtijdig stop te zetten en de restwaarde van het toestel te betalen.Restwaardes staan op contract.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

@Martin  Dag Martin

 

Allereerst beste wensen en gezond jaar. Mijn smartphone zo beschadigd is dat ik niet meer kan gebruiken en dus is mijn vraag, aangezien dat ik mijn smartphone gekocht heb met abonnement en dit nog tot 2025 af te betalen dus als ik een nieuwe koop dan loop het gewoon verder.

 

Reputatie 2
Badge

@Joel M Aangezien dat een refurbisched toestel is, ik denk niet dat het de moeite is om te laten herstellen en desondanks al veel problemen gehad; ik heb die al is binnen gedaan voor een herstelling om dat er problemen waren met de software. Miskoopje is het. 

@Martin  Dag Martin

 

Allereerst beste wensen en gezond jaar. Mijn smartphone zo beschadigd is dat ik niet meer kan gebruiken en dus is mijn vraag, aangezien dat ik mijn smartphone gekocht heb met abonnement en dit nog tot 2025 af te betalen dus als ik een nieuwe koop dan loop het gewoon verder.

 

Inderdaad en ook bevestigd door Joel M.

Nog een fijn weekend.
Martin.

Reageer