Skip to main content

E-sim voor Smart Watches (Apple/Samsung/etc...)

• September 11, 2026
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Telenet ondersteund reeds sinds 2020 e-SIMs voor Smart Watches zodat je rechtstreeks SMS berichten kan ontvangen en opgebeld worden op hetzelfde nummer als je telefoon, zonder deze zelf bij te hoeven hebben.

In 2022 kondigde Proximus alvast gretig aan in de media dat het in 2023 hier ook werk van zou maken, om dit tegen 2024 aan klanten te kunnen aanbieden.

2026 is bijna voorbij, en het ziet er niet naar uit dat dit er nog snel zal komen, ondanks de vraag hiernaar in de tientallen andere vragen hiervoor op dit forum (een paar voorbeelden hieronder):

11 maand geleden kregen we in de Proximus chat ook te horen dat dit er binnen de 6 maand nog zou komen, wat dus ook zeker niet lijkt te kloppen.

Zou het mogelijk zijn om hier een duidelijk antwoord op te krijgen of hier effectief wel aan gewerkt wordt, of stappen we alvast beter over naar Telenet op dit moment?

1 reactie

Wendy B
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 16, 2026

@Keanu 

Ik heb jouw vraag doorgestuurd naar de collega’s die zich bezighouden met productontwikkelingen.
Zodra ik van hen antwoordelementen ontvang kom ik (of één van mijn medemoderatoren) op dit topic terug.

Groetjes
Wendy