Ter info: hier komt ook maar pas morgen iemand van Proximus terug langs op het forum.
Heb je ook geen verbinding meer bij Orange?
welke provider wordt opgegeven (waar je nummer nog aan toebehoord) hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability
Ter info: als de overdracht (stopzetting bij Orange) aangevraagd werd bij PX dan is het aan Proximus om dit verder op te volgen, dit kan een paar werkdagen (zaterdag inbegrepen) duren tenzij PX het fiat niet krijgt van Orange om één of andere reden.
Ter info: hier komt ook maar pas morgen iemand van Proximus terug langs op het forum.
Heb je ook geen verbinding meer bij Orange?
welke provider wordt opgegeven (waar je nummer nog aan toebehoord) hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability
Ter info: als de overdracht (stopzetting bij Orange) aangevraagd werd bij PX dan is het aan Proximus om dit verder op te volgen, dit kan een paar werkdagen (zaterdag inbegrepen) duren tenzij PX het fiat niet krijgt van Orange om één of andere reden.
Neen verbinding van Orange was meteen weg.
@LinoN.
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Graag zo veel mogelijk gegevens invullen, aub… dan kunnen we nakijken.
Groeten
Tina