Skip to main content

Gisteren ben ik overgestapt van Orange naar Proximus. Ik had bij Orange een esim en momenteel lukt het niet om mij mobiel net werken te activeren want ik vind de qr code van de esim niet terug.

Het is weekend. Technische dienst kan mij niet helpen en de winkels zijn gesloten. 

Ik ben nu al 24 uur niet meer bereikbaar. Wat een service voor een nieuwe klant..

Ter info: hier komt ook maar pas morgen iemand van Proximus terug langs op het forum.

Heb je ook geen verbinding meer bij Orange?

welke provider wordt opgegeven  (waar je nummer nog aan toebehoord) hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability 

Ter info: als de overdracht (stopzetting bij Orange) aangevraagd werd bij PX dan is het aan Proximus om dit verder op te volgen, dit kan een paar werkdagen  (zaterdag inbegrepen) duren tenzij PX het fiat niet krijgt van Orange om één of andere reden.


Ter info: hier komt ook maar pas morgen iemand van Proximus terug langs op het forum.

Heb je ook geen verbinding meer bij Orange?

welke provider wordt opgegeven  (waar je nummer nog aan toebehoord) hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability 

Ter info: als de overdracht (stopzetting bij Orange) aangevraagd werd bij PX dan is het aan Proximus om dit verder op te volgen, dit kan een paar werkdagen  (zaterdag inbegrepen) duren tenzij PX het fiat niet krijgt van Orange om één of andere reden.

Neen verbinding van Orange was meteen weg.


@LinoN. 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Graag zo veel mogelijk gegevens invullen, aub… dan kunnen we nakijken.

Groeten

Tina


@LinoN.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Graag zo veel mogelijk gegevens invullen, aub… dan kunnen we nakijken.

Groeten

Tina

 

Dag Tina. Net aangevuld


Reageer