ik zou graag een domiciliering aanvragen voor mijn mobiel abonnement . Geen idee wat ik ervoor kan doen . Mogelijk online ?
het is niet voor mijzelf maar voor iemand anders dat ik het vraag
ik zou graag een domiciliering aanvragen voor mijn mobiel abonnement . Geen idee wat ik ervoor kan doen . Mogelijk online ?
het is niet voor mijzelf maar voor iemand anders dat ik het vraag
Een vraag over je factuur, aanrekening of betaling? | Proximus
Met een domiciliëring betaal je altijd correct en op de juiste datum. Dus minder administratie en meer tijdswinst!
Een domiciliëring aanvragen is gratis en doe je in een oogwenk.
Wat heb je hiervoor nodig:
Ga als volgt te werk:
Ontbreekt de vermelding Het bedrag wordt van je rekening gehaald op ... op je factuur of in MyProximus, dan moet je het openstaand bedrag nog manueel betalenNieuw venster .
het probleem is , ze betaald elke maand via een sms dat word gestuurd (zie foto )
ze heeft geen papieren meer en aan zo'n sms bericht kan je ook je klanten nummer niet zien …
ik vrees dat ze naar de shop moet gaan zeker ?
mvg
zie sms hierboven
PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt, kun je dit zelf nog editeren, door onderaan je geplaats bericht van hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.