Vraag

Dienstverlening Proximus

  • 14 September 2018
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

Beste,
al de hele week bel ik noodgedwongen jullie diensten op te bellen met de melding dat mijn 3 GSM nummers niet werken. (6/7 oproepen per dag!)
Elke keer krijg ik een nieuw verhaal/uitleg te horen en geen keer ben ik vooruit geholpen.
Als klant voel ik mij in de steek gelaten. Het enige wat je te horen krijgt is dat er een case aangemaakt is (nummer 355 415 95) en dat men niet kan zeggen wanneer dit opgelost raakt.
Dienstverlening beneden alle peil.
Graag DRINGEND de nodige hulp!

2 reacties

Goedemorgen, om uit te zoeken wat er mis is met mijn internetverbinding even contact opgenomen met de klantendienst. Tot mijn grote verbazing blijk ik mijn totale maandelijkse volume te hebben gebruikt… Wanneer ik vraag om dan te checken wanneer het grote volume dan gebruikt is word ik doorgestuurd naar een andere operator. 
Die vraagt mijn klantennummer …  Gelukkig heb ik my proximus openstaan en kan ik een factuur openen (zonder aanwijzing vd operator want die kon enkel zeggen dat je dit nr moet kennen??? Telnr is niet voldoende). Wanneer ik mijn klantennr doorgeef vraagt zijboord mijn naam, adres en geboortedatum! EUH?? Waar is dit kruisverhoor voor nodig? Als ik zeg dat mijn geboortedatum wel erg vergezocht is wordt de verbinding gewoon verbroken.

Erg jammer dat de dienstverlening niet meer is zoals het hoort. Een operator die begrijpt dat je problemen hebt is teveel verwacht vrees ik

Reputatie 6
Badge +3

@m.coeckelbergh 

Alvast mijn excuses voor het ongemak. Onze operator zijn vereist een bevesting te doen van identificatie vooraleer er gegevens doorgegeven mogen worden.

 

Als u uw klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we langs hier kijken wat er gaande is met de internetverbinding.

Reageer