Vraag

Diensten door derden

  • 19 March 2024
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Hallo,

 

mijn vriendin heeft een abonnement van faceapp pro al 4 maand opgezegd via googleplay, echter krijgen wij deze maand opnieuw een factuur, 1 en 28 februari zou er 4,99 euro aangerekend zijn door faceapp pro monthly maar wij hebben daar geen abonnement bij, niet viz googleplay of dergelijke, maar wordt wel door diensten van derden via proximus aangerekend.

 

Kan iemand helpen aub?


5 reacties

@Ken00000 

Omdat de PX Moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je meer specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Ken00000

Omdat de PX Moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je meer specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dit is reeds gebeurd.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Ken00000  Hiervoor moet je bij Google aankloppen op 0800-58222 of play-eu-support@google.com. Wij kunnen M-commerce blokkeren maar dan kun je niets meer van dit. Dit abbonnement moet wel stopgezet ande blijf je maandelijks betalen. Via Playstore lukt dit ook bij abonnementen en betalingen. Groetjes Luc

Dag Luc,

 

Dat is het net wij hadden dat al lang stopgezet via google playstore

Reputatie 7
Badge +3

@Ken00000  Inderdaad dan kun je best met het bewijs van opzegging opnieuw bij hun aankloppen.

Reageer