waar moet ik de Daily Roaming Pass optie activeren?
Ik kan ze niet vinden tussen de opties van mijn mobiel abonnement in de MyProximus app.
waar moet ik de Daily Roaming Pass optie activeren?
Ik kan ze niet vinden tussen de opties van mijn mobiel abonnement in de MyProximus app.
zie bv onder “Andere vragen” meer bepaald de vraag :
Wat moet ik doen om van de Daily Roaming Pass te kunnen genieten?
Voor klanten met een mobiel abonnement wordt de Daily Roaming Pass automatisch geactiveerd voor een periode van 24 uur zodra zij : enz…...
Voor klanten met een mobiel abonnement wordt de Daily Roaming Pass automatisch geactiveerd voor een periode van 24 uur zodra zij :
Telkens wanneer een Daily Roaming Pass wordt geactiveerd, wordt een sms verstuurd. Deze informatie is ook zichtbaar in de MyProximus app.
Voor klanten met een prepaidkaart verandert er niets ten opzichte van vandaag. Zij kunnen geen gebruik maken van de Daily Roaming Pass en zullen dus worden gefactureerd volgens de tarieven die Proximus in het bezochte land toepast.
Groetjes,Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.