Ik ontving vandaag uw schrijven, met de melding dat ik voortaan van een FLEX pack geniet. Deze wordt geactiveerd 1 maand na dit schrijven (zonder datum) !!
Krijg ik nog een melding van deze activering ?
Er is op jullie website, nog geen sprake van een gratis Wifibooster !
In dit Flex-pack, is er sprake van een “aantrekkelijk” mobiel tariefplan, mag ik er vanuit gaan dat, een tariefplan van 5 GB (9.00 €) gratis is met FLEX-pack ?
Zoniet, verduidelijk eens deze paragraaf, die mij zeer onduidelijk lijkt !!
Bladzijde 2 / 5
Ik zat met dezelfde vraag want heb ook zo’n brief ontvangen dat de wifi-booster vanaf volgende maand gratis bij mijn nieuw abonnement zou horen Ik heb ook via link in de brief geprobeerd om de gratis wifi-booster aan te vragen, maar de pagina die geopend wordt lijkt alleen volledige abonnementen aan te bieden (waarover ik dus al beschik of het bestellen van een betalend abonnement op de aparte wifi-booster. Vandaar de vraag: hoe kan ik de gratis wifi-booster aanvragen zonder een nieuw abonnement te moeten bestellen?
gewoon afwachten tot iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt om dit voor u verder in orde te brengen
PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
of gewoon door iemand van het proximus forumteam dit verder laten afhandelen als ze hier de draad opnemen
Zou prima zijn. Hoe sneller hoe beter.
@reynkust
klopt, alle oude packs worden omgezet naar vernieuwde packs.
In het Flex pack met vaste lijn zit de optie onbeperkt bellen overdag inderdaad standaard vervat.
Internet comfort wordt geüpdate naar internet maxi.
info gegeven hierboven door @Martin en @M_016 zijn correct.
groeten
Tina
Dus die wifi booster zal binnenkort te verkrijgen (volgende maand) zin.
Ik werk momenteel met een wifi bridge om mijn tv te koppelen.
Is een wifi booster beter , dan een wifi bridge???
Principe lijkt mij hetzelfde??
Kan dan wel wifi verbeteren op andere plaatsen als het geen verschil maakt tov van een wifi bridge.
@Evy_01
De omzetting van oude packs naar Flex gebeurt geleidelijk aan, niet iedereen gelijk.. maar ik vermoed dat je dan ook nog aan de beurt zal komen.
De aanbieding van eindejaarscadeau’s is voor heel nieuwe klanten die nog niks bij ons hebben.
Een flex pack biedt voor de meeste klanten wel meer voordelen dan de andere packs.
je hebt alle info over de inhoud van de packs kunnen vinden ?
vriendelijke groeten
Tina
Dag Tina,
Ja hoor, de site is redelijk duidelijk over de packs.
Wacht ik dan beter tot ik de brief krijg, of kan ik nu al ergens doorgeven om te wijzigen? Ik zou dus Flex basics nemen, met mobiel (met behoud van mijn huidig gsm nummer). En geen vaste lijn meer.
Allen
de wifibooster hoort o.a. bij het Flex pack… normaal wordt die automatisch bij omzetting bijgevoegd.
Een wifibooster kan eventueel wel al apart gehuurd worden als je een recenter pack hebt (bijv familus): dus niet bij de oudere die jullie nog hebben..
inderdaad : nog even wachten
groeten
Tina
@tina.b je zegt : normaal wordt die wifibooster automatisch bij omzetting bijgevoegd,
Waar bedoel je dan juist dat die automatisch bijgevoegd wordt ? want op de site staat dat je die zelf moet aanvragen?
@Martin
nog eens nagevraagd bij verschillende collega’s : niet iedereen heeft voor de goede werking een wifibooster nodig
dus wordt hij inderdaad niet automatisch toegevoegd, enkel op vraag van de klant…
dit is duidelijker :-)
gr,
Tina
Om het kort uit te leggen er zijn er altijd die zowel problemen ondervinden met de wifi bridge en ook met de wifibooster en anderen ondervinden met beiden geen problemen !!
Dus zal het moeten proberen dan.
dat is inderdaad het enige dat uitsluitsel kan geven of het al dan niet goed zal werken, in theorie is er geen reden dat het niet zou werken, maar theorie en praktijk kunnen soms wat verschillen
Ik heb dat gewoon zelf gedaan, op de website het nieuwe pack 'besteld’, waardoor ik daarna wordt opgebeld door een Proximus medewerker om mijn oud pack om te schakelen naar Flex
@Tine. Volgens de brief eigenlijk wachten tot uw abonnement verandert is. Veronderstel dat in my proximus dan de optie zal verschijnen dat de wifi booster dan gratis te bestellen is.
Dankjewel! Ik wacht nog even af dan Hopelijk staat de optie om aan te vragen er dan inderdaad tussen!
Groetjes!
@Evy_01 U kan dat doen via de weg die @courroel al voorstelde of u kan dit ook regelen via het gratis nummer 0800 22800.Zij kunnen ook kijken welk pack best bij u past.Groetjes,Joel
Wat ik wel lees is dat men de ganse dag kan bellen naar alle vaste lijnen ((zonder enige beperking???) en tot 1000 min naar mobiele nummers??
Opgepast hoor er zit wel een verschil op tussen zogenaamd “free calls nationaal” en “calls nationaal” naar andere netwerken.
Ook al bel je naar twee verschillende “vaste” nummers, dan nog kan het zijn dat je de ene wél moet betalen en de andere niet.
Blijkbaar, voor zover ik weet, is het zo dat het alleen maar gratis is als dat “vast” nummer, waar je naartoe belt, ook bij proximus zit.
Hoe kan iemand dat nu weten??
Is dus nutteloos, en staat er zo ook niet in de brief
dus simpel gezegd er veranderd niks behalve denaam van het pack. Dat men dat dan ook niet vermeld in de brief aub en een soort reclame voert. Resultaat; alles hetzelfde.
@reynkust
klopt, alle oude packs worden omgezet naar vernieuwde packs.
In het Flex pack met vaste lijn zit de optie onbeperkt bellen overdag inderdaad standaard vervat.
Internet comfort wordt geüpdate naar internet maxi.
info gegeven hierboven door @Martin en @M_016 zijn correct.
groeten
Tina
Dus dit klopt dus niet??
Raar, kan er niet meer aan uit nu
Is toch standaard vervat, dus inbegrepen volgens mij??
Voor alle duidelijkheid alle packs Flex met uitzondering van “de basics” omvatten onbeperkt bellen vanaf vaste lijn in België
= nationaal verkeer vanaf vaste lijn met uitzondering van verkeer naar betaalnummers zoals 070- en 090x-nummers en uiteraard ook geen verkeer naar het buitenland
De reactie van @Joel M kan inderdaad voor verwarring zorgen
hierbij mijn ontvangen brief?
Is dit nu een basic of niet.
Ik heb een internet comfort abonnement gedurende 10jaar reeds, ter info
,
@reynkust ik ben geen Proximus medewerker enkel zoals u een lid van dit forum
Concreet staat in de bovenvermelde brief dat u TV, internet en telephony hebt dus moet het nieuwe abonnement een Flex met vaste lijn zijn en kan het geen Flex “de basics” zijn
Gezien de prijszetting vermoed ik dat uw huidig abo vervangen wordt door een Flex “family essentials” waarbij één of meer bijkomende opties in rekening gebracht zijn om de prijs van 76,99 versus de basisprijs van 70,99 €/maand te verklaren
Bellen naar het buitenland maakt geen deel uit van het betrokken Flex-pack: free calls international is een optie met bijkomende kost van 2,5 euro/maand (is dit een deel van de verklaring voor het verschil 70,99 versus 76,99?)
Met de optie Free Calls International (max 2000 minuten/maand) bel je zonder bijkomende kosten vanaf je vaste lijn na 17u., in het weekend en op feestdagen naar vaste lijnen en mobiele nummers in de meeste Europese landen, de Verenigde Staten en Canada, en naar vaste lijnen in Marokko en Turkije.
Optie in Flex-pack
Een mobiel abo kan eventueel ook aan het pack toegevoegd worden
→
het lijkt mij opportuun dat een Proximus-medewerker u al dan niet op dit forum uitlegt welk pack u aangeboden wordt en indien het effectief Flex “de basics” uitlegt waar het prijsverschil 70,99 versus 76,99 euro/maand van komt en door wat onbeperkt bellen naar het buitenland ‘s avonds en in de weekends vervangen wordt en al dan niet in het aanbod à rato van 76,99 €/maand begrepen is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.