bpost heeft mijn telefoon/pakje kwijteraakt tijdens transport van proximus>bpost
Goedemiddag,
Ik heb een telefoon besteld met een mobiel abonnement, Die werd verstuurd door proximus naar bpost. De track and trace heb ik gekregen en stond 2 dagen dat bpost het aan het verwerken was, op de 3e dag kreeg ik een mail van bpost dat de inhoud van mijn pakje leeg was en dat ik de afzender moest bellen (proximus) dat heb ik gedaan.
Ik zou teruggebeld worden en dat duurt langer dan verwacht. Kunnen jullie nu uitzoeken hoe het zit met dit? en de bestelde gsm zijn imei blokkeren. Zodat niemand het kan gebruiken.
ik zit zonder gsm en weet niet precies wat ik kan doen? mijn klantnummer is 29469477.
Bladzijde 1 / 2
In afwachting dit ter info:
Als je geen bevredigend antwoord krijgt van de afzender Proximus of Bpost, kun je een beroep doen op de ombudsdienst voor de postsector. Ombudsdienst voor de Postsector | Ombudsman Dit is een onafhankelijke instantie die bemiddelt tussen klanten en postbedrijven. Je kunt je klacht online indienen via het formulier of per post sturen naar: Ombudsdienst voor de postsector Koning Albert II-laan 8 bus 4 1000 Brussel
Ter info in afwachting van een reactie door een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
= Proximus dient u een document van niet ontvangst te sturen (via e-mail bv.) dat u dient in te vullen en regelt vervolgens na ontvangst ervan als afzender zelf het probleem met Bpost
IK vrees evenwel dat de procedure enige tijd in beslag zal nemen zodat u mogelijk enkele weken zult moeten wachten op een nieuwe GSM of op de terugbetaling ervan
Het is inderdaad zo dat onze interne dienst het document van verklaring niet ontvangst moet hebben.Dan regelen zij dit verder met B-post.
Ter info in afwachting van een reactie door een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
= Proximus dient u een document van niet ontvangst te sturen (via e-mail bv.) dat u dient in te vullen en regelt vervolgens na ontvangst ervan als afzender zelf het probleem met Bpost
IK vrees evenwel dat de procedure enige tijd in beslag zal nemen zodat u mogelijk enkele weken zult moeten wachten op een nieuwe GSM of op de terugbetaling ervan
Dag @Martin dat formulier kan inderdaad ook gebruikt worden, bij het onze is de afzender natuurlijk al gekend. Het is vooral belangrijk dat de juiste barcode/referentienummer vermeld staat, voor verder nazicht door bpost.
Best dus gewoon het antwoord van PX forum moderator afwachten.
@Hasanhilmi Ik heb dossier aangemaakt voor de logistieke dienst 53470679. Ik laat je nog info
Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi
Goeiemiddag @HeidiE welk formulier is dat?
Het is al duidelijk. Ik zal de bpost formulier invullen
Dag @Hasanhilmi gelieve op het formulier 323200075447278765001037 te noteren als barcode van de verzending. Groetjes, Heidi
Waar kan ik dit naar opsturen? Ik heb ongeveer dezelfde formulier al ingevuld. Staat bij martin onder deze topic
Beter dit formulier opsturen dat je van PX toegestuurd gekregen hebt om de volgende reden
Dat formulier van BPOST kan inderdaad ook gebruikt worden, bij het onze van PX is de afzender natuurlijk al gekend. Het is vooral belangrijk dat de juiste barcode/referentienummer vermeld staat, voor verder nazicht door bpost. PX medewerker kan het in je → ForumProfiel onder het tekstveld “ticket” vermelden naar waar je dit moet versturen.
Waar kan ik dit naar opsturen? Ik heb ongeveer dezelfde formulier al ingevuld. Staat bij martin onder deze topic
@Hasanhilmi Een Proximus medewerker zal je via een (Privé bericht dat je hier vind Mijn privéberichten ) laten weten naar welk email adres je het document mag doormailen.
Goedeavond,
Nog niets van documenten of privé berichten ontvangen ik zit zonder gsm dus kan meestal
pas na mijn shift reageren op mijn laptop. Heel vervelend.
@HeidiE
Kan @Hasanhilmi a.u.b. een antwoord bekomen op zijn vraag “naar welk Proximus e-mail adres” kan het betrokken ingevulde document “verklaring van niet-ontvangst” overgemaakt worden?
@Hasanhilmi
Indien een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum nog enige tijd (enkele dagen) op zich zou laten wachten, lijkt het mij opportuun het per aangetekende zending over te maken aan
Proximus - Residentiële klantendienst
Koning Albert II laan 27
1030 Schaarbeek
Dankjewel voor alles wat u doet @M_016
@Hasanhilmi Zie prive bericht. Groetjes Luc
@Pat52 kunt u mij nog een keer de brief van niet ontvangst sturen? ik heb de andere die je kan downloaden van bpost site. dankuwel alvast
@Pat52 kunt u mij nog een keer de brief van niet ontvangst sturen? ik heb de andere die je kan downloaden van bpost site. dankuwel alvast
ik heb ondertussen een mail van Dhr. luc dat ik een nieuwe zending krijg wanneer de iphone 14pro weer in stock is. Hoelang dat zal duren weet ik nog niet zal updates geven, ik wil graag iedereen bedanken die een handje heeft bijgedragen. dankuwel allemaal !
@Hasanhilmi Ik heb navraag gedaan en laat je straks info.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.