Vraag

Bij inbellen op mijn GSM en niet opnemen,start de VOICEMAIL niet, maar komt " het oproepnummer dat u gevormd heeft is NIET in gebruik”. 😱 ???

  • 12 December 2022
  • 5 reacties
  • 274 Bekeken

Bij inbellen op mijn GSM en niet opnemen door mij, hoort de beller geen VOICEMAIL , maar komt volgend bericht " het oproepnummer dat u gevormd heeft is NIET in gebruik”. 😱
BIZAR ,want bij check via instellingen op mijn gsm via MyProximus en ook via 1969 Voicemail instellen via het submenu , is er een automatisch antwoord dat wel te horen is.
Moet er nog een actie gebeuren ?


5 reacties

Staat uw toestel mss doorgeschakeld naar een ander nummer

Hoe kan je gesprekken van gsm of vaste lijn doorschakelen? | Proximus

Bedankt voor vraag Martin.
Neen, er is geen doorschakeling actief. Trouwens nooit geweest.
Ik heb de voicemail gedesactiveerd gisteren en deze morgen 13/12/2002 weer geactiveerd.
(steeds bevestiging hiervan ontvangen van Proximus via SMS)

Maar geen resultaat !!
Wanneer ik de GSM oproep niet beantwoord heb (niet steeds op zak of niet gehoord); start na 6 beltonen de voicemail niet op, en de beller hoort steeds de boodschap :
“ Het oproepnummer dat u gebeld hebt is niet in gebruik”
Op de Myproximus website staat het veld “voicemail” op ‘JA’.

Dan zal er niks anders opzitten dat een moderator van het PX forumteam dit eens laat verder onderzoeken naar mogelijke verkeerde settings.

Reputatie 5
Badge +2

@Eric DB Ik heb de nodige aanpassingen gedaan en het zou nu in orde moeten zijn. Zou je het kunnen testen en ons laten weten of het in orde is?

Bedankt Michael,

De voicemail werkt nu degelijk.

Was de oorzaak in een van de parameters die ik als gebruiker kon instellen?

Dat zou ik graag weten indien dit euvel zich nog zou voordoen.

Kan je wat feedback geven, waarom de voicemail boodschap niet startte en in de plaats vreemde boodschap kwam dat mijn nummer niet in gebruik was ?

Reageer