Skip to main content
Vraag

Betalen restwaarde smartphone (vroegtijdige stopzetting)

  • June 8, 2022
  • 17 reacties
  • 1625 Bekeken

Dag, had vorig jaar een Oneplus 9 Pro besteld, ben altijd een trouwe iPhone user geweest, maar na maanden gebruik ben ik niet echt een fan van android, ik zou graag deze smartphone stopzetten, moet nog een 382.57 euro betalen, enige idee of ik dat online kan doen?  En behoud ik mijn nummer na stopzetten van de gsm?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

17 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 8, 2022

Dag @Lemmelleni we kunnen inderdaad het Joint Offer contract stopzetten en de afkoopwaarde wordt dan op je volgende factuur aangerekend. Je nummer kan behouden blijven. Wens je ook een ander abonnement?  Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 8, 2022

Dag, @HeidiE Ik heb nu een onbeperkt mobiel abonnement zou deze graag willen behouden met de volgende gsm dat ik bestel via jullie webshop.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 8, 2022

De Mobilus Unlimited kan gewoon behouden blijven. Een nieuw Data Phone-abonnement is afhankelijk van het gekozen toestel. Vraag ik onze administratieve dienst om je lopende contract te onderbreken?


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 8, 2022

Ja is goed, wordt het onmiddelijk verbroken of zit er een tijdspan tussen? 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 8, 2022

@Lemmelleni ik kan het op het einde van de maand zetten of meteen op vandaag?


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 8, 2022

Vandaag als het mogeljk is :)


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 8, 2022

@Lemmelleni we doen het nodige! ;)


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 8, 2022

Thanks @HeidiE 


  • Apprentice
  • October 30, 2024

Goeie dag

hoe kan ik nu direct gsm afkopen voor een andere gaan te halen???

 

mvg


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 30, 2024

@Tarara U kunt via de shop uw lopend contract opzeggen, waarna direct de restwaarde van het gsm-toestel wordt berekend. Dit bedrag zal vervolgens op de Proximus factuur worden aangerekend. U kunt dan ook in de shop een nieuw toestel kopen.Dit alles is ook mogelijk via het gratis nummer 0800 22800.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • October 30, 2024

Goeie dag. 
 

ik heb contact gehad met proximus en blijkbaar kan ik dat niet omdat de rekening van de twee telefoons te hoog zijn voor af te kopen. 
ik vind het zo raar dat het niet gaat.

 

mvg


  • Apprentice
  • October 30, 2024

Je mag blijkbaar maar tot een bepaald bedrag gaan voor af te kopen. 
wij zitten met de twee toestellen over de 800€

 

mvg


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 30, 2024

@Tarara Ik heb het nog eens extra nagevraagd en het maakt niet uit wanneer je verbreekt en hoeveel het bedrag is.Als de verbrekingkost is gestort dan kan je gewoon een nieuw toestel aanschaffen.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • October 30, 2024

Hey

Waarom kunnen wij niet direct een andere pakken. Andere keren lukt dat wel. Wij heb en dat nog zo gedaan. 
 

mvg


Martin
  • October 30, 2024

@Tarara 

Ter info: na 16u30 komen de PX moderatoren hier niet meer langs.


  • Apprentice
  • October 31, 2024

Hey joel m

Waarom kunnen wij niet direct een andere pakken. Andere keren lukt dat wel. Wij heb en dat nog zo gedaan. 
 

mvg


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 31, 2024

@Tarara 

Wat ik bedoelde was dat u het contract onmiddellijk kunt stopzetten en een nieuw contract kunt aangaan, mits er geen openstaande facturen meer zijn. De verbrekingskost dient u nadien met de factuur te betalen.

Excuses voor de verwarring.

Groetjes,
Joel