Skip to main content
Vraag

Bestelling iPhone 17 Pro Max & iPhone Air

  • October 14, 2025
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Guy2310

Op 12/09 een bestelling gedaan voor iPhone 17 Pro Max & iPhone Air.

Op 19/09 iPhone Air netjes ontvangen zoals afgesproken.

Maar nu binnen 3 dagen een maand verder nog altijd aan het wachten achter iPhone 17 Pro Max…

Paar keer Proximus via X gecontacteerd…. krijg je dan weer een dossiernummer….

Ook via Proximus chat geen enkele voorruitgang…

Hoe zit dit nu eigenlijk????

Ben +30 klant en heb dit nog nooit meegemaakt en we hebben in verleden al meerdere malen een iPhone in pre-sale besteld/betaald zonder problemen maar NU….,

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 15, 2025

Dag ​@Guy2310 dossier 57476203 is hiervoor inderdaad in behandeling, de dossierbeheerder volgt dit op en zal je verder informeren. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Heidi


Guy2310
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 15, 2025

ok Heidi bedankt..

Misschien dit dossier afsluiten Bestelnummer: 
R4WEBSHOP047067057 dateerd van Mei 2025…..


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 15, 2025

Dag ​@Guy2310 dit order van 26/05/2025 staat in ons systeem als afgesloten:

Status:Vereist

afgewerkt

 


  • Rising star
  • October 17, 2025

Dag ​@Guy2310 dossier 57476203 is hiervoor inderdaad in behandeling, de dossierbeheerder volgt dit op en zal je verder informeren. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Heidi

Dag, zou u ook op mijn aangemaakte vraag beantwoorden


Guy2310
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2025

Ja, Zaterdag (18/10) was het dan zover, iPhone Pro Max Orange werdt geleverd met Bpost 😄

 

Bedankt Proximus Team , jullie hulp wordt gewaardeerd 🙂

 

Groetjes

 

Guy