Skip to main content

Blijkt dat het als vaste klant niet evident is om een bestelling te plaatsen voor een Iphone 11 met abo. Bij Essec kregen we te horen dat er geen toestellen geleverd mochten worden aan bestaande klanten en deze enkel beschikbaar waren voor nieuwe klanten. Bij de proximus winkel in Genk was er dan weer de vraag of we deze besteld hadden? Met de melding dat we online geen bestelling konden plaatsen werd verbaasd gekeken en gezegd dat we maar opnieuw moesten proberen…

Beetje vreemd allemaal, zoveel reclame ervoor maar om er eentje te kunnen aanschaffen moet je berg en land verzetten.

Misschien eens kijken of de concurrentie misschien ons hele pakket wilt overnemen.

Dag @Ronnie001 als je in je profiel klantnummer en een contactnummer (bij opmerkingen) invult, laat ik de juiste dienst je contacteren. Grt, Heidi


Dag Heidie - is bij deze toegevoegd.

 

Bedankt alvast voor de support.

 

Mvg,

Ronnie


Gegevens ontvangen, de bevoegde dienst belt je op!


Beste, bestelling is nu wel via de site geplaatst kunnen worden.

Bedankt!


Reageer