Mijn vader heeft sinds eind januari een nieuwe gsm, een gewone simpele gsm- nokia dus geen smartphone. Die dient enkel voor noodgevallen dus er wordt niet mee gebeld. Bij het vernieuwen van de pay en go sim kaart (vorige was nog oud model) stond er nog meer dan 25 euro beltegoed op en dat is op twee maanden tijd op magische wijze verdwenen. Een week geleden stond er nog 2 euro op en heb ik 10 euro bijgeladen en ook de 4G afgezet omdat ik dacht dat het hier misschien aan lag. Ondertussen een week later staat het belkrediet nog maar op 9 euro. Het enige dat er gedaan wordt is het beltegoed controleren via 121 maar dat was altijd een gratis dienst. Geen idee wat er aan de hand is. Ik heb al geprobeerd dit op te lossen maar op de website krijg je een nutteloze chatbot en toen ik de klantendienst probeerde te bellen kreeg ik na een eindeloos keuzemenu en doorschakelen iemand aan de lijn die redelijk onbeschoft zei dat ze over pay en go niks deden en “ga naar winkel”. Maar de proximus winkel da’s niet echt handig want toen ik eind januari helemaal naar daar gereden was om de oude simkaart om te ruilen moest ik nog eens terug in het bijzijn van mijn vader “want er was teveel fraude”. Een zoon met dezelfde naam die de simkaart van zijn 80 jarige vader komt omruilen voor een ander exemplaar.. komaan zeg. Tsja… Mijn vader zegt nu dat hij de sim kaart uit zijn gsm gaat halen en de gsm niet meer gebruiken maar dat is dus ook niet de bedoeling want als hij onderweg is wil ik wel dat hij die gsm dus bijheeft voor noodgevallen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.