Skip to main content
Vraag

Belkrediet ontoereikend

• October 9, 2023
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Sinds enkele weken krijg ik, op verschillende momenten, een sms met de melding 'Proximus-info: uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen.'

Sinds dit weekend krijg ik tot wel vier sms'en per dag, zonder dat ik mijn Pay & Go prepaidkaart gebruik.

Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Ik heb ook de indruk dat het krediet van mijn Pay & Go prepaidkaart daalt, zonder dat ik deze gebruik.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

• Apprentice
  • May 6, 2025

Ik heb hetzelfde probleem. 6gb werd op 1 dag verbruikt, zonder eigenlijk een idee te hebben hoe of welke app….

ondertussen is mijn krediet volledig op, maar dagelijks krijg ik sms’n  'Proximus-info: uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen.'

mijn mobiele data staat zelfs af. Wat triggert deze sms’n?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 6, 2025

Dag ​@DustyBoy in principe kun je zelf via de instellingen van je toestel checken waar het verbruik zit, zet ook zeker je WiFi-assistentie uit. Groetjes, Heidi

Martin
  • May 6, 2025

TBI: Ik heb dit jaren geleden ook nog voorgehad op mijn P&G en sindsdien heb ik de gewoonte genomen om Mobiel data altijd uit te laten staan en zet dit enkel en alleen op indien ik het echt een verbinding nodig heb als er geen wifi-signaal ontvangst is en zet die daarna meteen ook weer uit.